А1 с услуга за стартиране на онлайн магазини

Александър Главчев

Нова услуга, наречена А1 Smart e-shop, позволява бизнес клиентите на телекома бързо и лесно да стартират свой онлайн магазини. Те разполагат собствени домейни, a създаването му е на базата на доказана онлайн платформа, подчертават от компанията.

Изработката на електронния магазин се извършва от екип на А1, а представител на клиента получава необходимото обучение, за да работи с него. Чрез онлайн платформа мениджърите или служителите могат сами да управляват магазина, като добавят и премахват продукти и категории, обработват поръчки и ги изпращат.

С А1 Smart e-shop бизнес клиентите могат да се възползват от електронната търговия, без да се налага да правят първоначална инвестиция за изграждането на своя онлайн магазин, допълват още от телекома. Те могат да добавят в него неограничен брой продукти и категории, които се визуализират веднага и са достъпни за закупуване. Дизайнът на магазина е направен така, че потребителите да се ориентират и пазаруват лесно, има опции за търсене и филтриране на продукти, а самата поръчка става с няколко клика.

Чрез възможността да предлагат своите продукти с професионално изработен онлайн магазин, бизнес клиентите на А1 могат да получават поръчки по всяко време на денонощието и да достигат до по-голям брой потребители в цялата страна. Допълнителни предимства на решението са възможността за интеграция с куриерски фирми за лесно създаване на товарителници и изпращане на поръчките, както и адаптивната версия за мобилни устройства. С услугата А1 Smart e-shop клиентите могат да реализират значителни икономии от наем и поддръжка на търговски площи и да оптимизират разходите си за персонал.

Нова услуга, наречена А1 Smart e-shop, позволява бизнес клиентите на телекома бързо и лесно да стартират свой онлайн магазини. Те разполагат собствени домейни, a създаването му е на базата на доказана онлайн платформа, подчертават от компанията.

Изработката на електронния магазин се извършва от екип на А1, а представител на клиента получава необходимото обучение, за да работи с него. Чрез онлайн платформа мениджърите или служителите могат сами да управляват магазина, като добавят и премахват продукти и категории, обработват поръчки и ги изпращат.

Най-новото

5 начина да се защити облачният бекъп

5 начина да се защити облачният бекъп

  • 0


И ЦРУ разработва генеративен чатбот

И ЦРУ разработва генеративен чатбот

  • 0



ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

  • 1

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

  • 0

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК