Въпреки призивите за по-добра неприкосновеност на данните сред компаниите и техните клиенти, то това не означава, че е настъпил краят на споделянето на информация, пише ITBrief.
Ново проучване на Freshworks показва, че 77% от потребителите биха искали да споделят своята информация, ако това означава, че ще получат по-бързо, по-персонализирано и съобразено с техните ценности клиентско изживяване.
Макар че 23% няма да споделят своите данни с цел подобряване на обслужването, други смятат, че именно това е ключът към по-доброто изживяване. Потребителите са готови да споделят данни като своя семеен статус (25%), информация за покупките и браузването (24%), ценностите (21%) и заплатата (10%).
Организациите не е нужно да се притесняват твърде много за това как да "удивят" своите клиенти, тъй като само 14% очакват да бъдат "изумени" и само 14% изискват персонализирано обслужване.
Компаниите и техните брандове обаче трябва да бъдат внимателни, защото за 56% от потребителите обслужването не съвпада с имиджа на бранда.
Проучването също така установява, че 67% от потребителите искат марките да показват повече емпатия.
Главният маркетинг директор на Freshworks Стейси Епщайн отбелязва, че потребителите ръководят света и много от тях изразяват съчувствие към организациите на фона на пандемията.
"Сега наблюдаваме, че много са готови да разменят информация за всичко от лични ценности до данни за заплатата, за да получат персонализирано обслужване, което подобрява тяхното изживяване. Изводът за компаниите е, че те не могат повече да разделят своите продукти от потребителското изживяване. Вместо това е задължително организациите да улеснят удовлетворяването на своите клиенти чрез внимателни, лесни и бързи взаимоотношения, които отразяват потребителските ценности", коментира експертът.
Организациите също така трябва да предложат подходящи комуникационни канали за всеки от своите брандове. Според проучването 71% от потребителите предпочитат да говорят с човек, отколкото да се самообслужат, а 39% предпочитат самообслужването пред всеки друг метод за комуникация изключая директния контакт.
"Макар повечето да търсят човешкия контакт, много потребители предпочитат да работят с автоматизирани технологии. Компаниите трябва да предлагат разнообразие от комуникационни канали, за да отговорят на различните и непрекъснато променящи се потребителски предпочитания", обясняват от Freshworks.
Експертите също така съветват все още фирмите да не се отказват от имейл контакта - потребителите смятат, че този начин за комуникация е полезен за подаване на оплаквания (31%), проследяване на поръчка (28%), даване на обратна връзка (24%) и за търсене на продуктова нформация и поддръжка (22%).
Почти половината от потребителите (49%) искат да чуят повече за брандовете, докато 26% не искат да комуникират с една организация или бранд въобще.
Проучването е извършено от Opinium сред 11 502 пълнолетни потребители от Франция, Германия, Нидерландия, Швеция, Великобритания, САЩ, Австралия, Бразилия, Индия и Сингапур.
Въпреки призивите за по-добра неприкосновеност на данните сред компаниите и техните клиенти, то това не означава, че е настъпил краят на споделянето на информация, пише ITBrief.
Ново проучване на Freshworks показва, че 77% от потребителите биха искали да споделят своята информация, ако това означава, че ще получат по-бързо, по-персонализирано и съобразено с техните ценности клиентско изживяване.