Технологията блокчейн бе интегрирана в сферата на глобалните спортни събития от Platinium Group, основен доставчик на билети за състезанията от Формула 1. Компанията е решила да премине в новата ера на цифровите билети, като прочутата надпревара за Голямата награда на Монако, която се проведе от 26 май до 28 май т.г., послужи като стартова площадка за издаване на NFT билети за състезания.
За целта Platinium Group си партнира с Elemint, известна корпорация за блокчейн инфраструктура, както и с един от разработчиците на Web3 приложения Bary. Билетите са генерирани в Polygon Technologies. Голямата награда на Монако е едно от знаковите събития в календара на Формула 1.
С този иновативен проект зрителите, притежатели на NFT билети, получават достъп не само до надпреварата по улиците на княжеството, но дългосрочни ползи. Сред тях са привилегии за наставяне в престижни хотели и отстъпки за бъдещи състезания, които са част от пакета за вдъхновяване на лоялността към марката сред колекционерите. Представянето на технология за Голямата награда на Монако предостави на избрани притежатели на NFT достъп до ексклузивното парти на събитието.
Главният изпълнителен директор на Elemint, Жак-Анри Ейро, заяви, че приложението на блокчейн при продажбата на билети за събития се простира отвъд Формула 1, насочвайки към по-широко въздействие на технологията върху света на спорта и развлеченията.
Според Ейро технологиите Web3 позволяват създаването на решения за билети, които са по-сигурни, по-адаптивни и съобразени с уникалните изисквания на всяко събитие. "Тази трансформация проправя пътя за по-персонализирано, вълнуващо изживяване за феновете във всички спортни състезания", добавя шефа на Elemint.
Развитието на приложения за метавселена разви NFT до индустрия за милиарди долари. Основната общност на NFT добавя стойност на проекта чрез помощна програма от реалния свят като вход за билети за събития наред с други. Според обобщените пазарни данни, предоставени от поддържания от Binance CoinMarketCap, пазарът на NFT е с обща пазарна капитализация от приблизително $3,5 милиарда.
Въпреки че това е първият опит на Формула 1 при NFT билетите, това не е първото партньорство в криптосвета. През 2021 г. Формула 1 и Crypto.com подписаха сделка на стойност 100 милиона долара, която осигури на криптоборсата първокласни места за брандиране за Голямата награда на Великобритания на пистата "Силвърстоун" и основно рекламно пространство на билбордове край пистите.
Технологията блокчейн бе интегрирана в сферата на глобалните спортни събития от Platinium Group, основен доставчик на билети за състезанията от Формула 1. Компанията е решила да премине в новата ера на цифровите билети, като прочутата надпревара за Голямата награда на Монако, която се проведе от 26 май до 28 май т.г., послужи като стартова площадка за издаване на NFT билети за състезания.
За целта Platinium Group си партнира с Elemint, известна корпорация за блокчейн инфраструктура, както и с един от разработчиците на Web3 приложения Bary. Билетите са генерирани в Polygon Technologies. Голямата награда на Монако е едно от знаковите събития в календара на Формула 1.