Българска технологична компания започва подготовка за изправянето ѝ срещу най-вълнуващите и иновативни стартъпи от още 25 пазара в целия свят. ENOVA H20 спечели българския финал на Chivas Venture - глобалното състезание, организирано от водещата шотландска марка уиски Chivas, което дава 1 млн. долара безвъзмездно финансиране всяка година на най-впечатляващите социални стартъпи от целия свят, които съчетават печалбата със стремежа за позитивна промяна в света.
Проектът предлага иновационни решения в сферата на борбата със замърсяването на водата - факт, който все още има ключово негативно влияние на редица места по света и който пряко засяга множество животински видове, включително и човека. Решението, което предлагат от ENOVA H2O, е базирано на нови биоелектрохимични сензори, способни да засекат и качествено да определят органичното замърсяване на водата около 5 000 пъти по-бързо, отколкото настоящите методи. Времето, което е необходимо на ENOVA H2O, варира между 1 и 60 секунди. Мигновените резултати и прецизното събиране на данни, мониторингът в реално време без транспортиране на проби, минималното количество вода, необходимо за проба, и интегрирането с GIS и SCADA средите - това са само част от множеството предимства на ENOVA H2O.
"Качеството на водите и тяхното пречистване все още е съществен проблем на много места и за милиони хора по света. Макар и да не е видим в ежедневието ни, той пряко се отразява на това как живеем. Радвам се, че журито на Chivas Venture видя потенциала на ENOVA H2O и съм безкрайно щастлив за шанса, който състезанието ни предоставя - не само да премерим сили с останалата част на света, но и да обменим ценен опит в стремежа си за по-добра среда", коментира Хюсеин Йеменджиев, основател на ENOVA H2O.
Chivas Venture играе централна роля в плана за устойчивост и отговорност на Pernod Ricard за 2030 - амбициозен пакет от социални и екологични цели, подкрепящи целите за устойчиво развитие на ООН и насочен към четири ключови области - подхранване на територията, грижа за хората, кръгово производство и отговорна консумация.
Българска технологична компания започва подготовка за изправянето ѝ срещу най-вълнуващите и иновативни стартъпи от още 25 пазара в целия свят. ENOVA H20 спечели българския финал на Chivas Venture - глобалното състезание, организирано от водещата шотландска марка уиски Chivas, което дава 1 млн. долара безвъзмездно финансиране всяка година на най-впечатляващите социални стартъпи от целия свят, които съчетават печалбата със стремежа за позитивна промяна в света.
Проектът предлага иновационни решения в сферата на борбата със замърсяването на водата - факт, който все още има ключово негативно влияние на редица места по света и който пряко засяга множество животински видове, включително и човека. Решението, което предлагат от ENOVA H2O, е базирано на нови биоелектрохимични сензори, способни да засекат и качествено да определят органичното замърсяване на водата около 5 000 пъти по-бързо, отколкото настоящите методи. Времето, което е необходимо на ENOVA H2O, варира между 1 и 60 секунди. Мигновените резултати и прецизното събиране на данни, мониторингът в реално време без транспортиране на проби, минималното количество вода, необходимо за проба, и интегрирането с GIS и SCADA средите - това са само част от множеството предимства на ENOVA H2O.