Онлайн кампания подпомага българския туризъм

В секторът са заети над 300 000 души, а е един от най-пострадалите от икономическата криза, свързана с Covid-19

Иван Гайдаров

Туризмът е един от най-ощетените сектори от кризата с Covid-19 в България, а в същото време осигурява 15% от брутния вътрешен продукт на страната ни, като него са заети над 300 хиляди човека. От началото на извънредното положение у нас близо половината от заетите в сектора са освободени или в неплатен отпуск, а 90% от резервациите са анулирани. В бъдеще това може да доведе до фалит на много бизнеси и домакинства, които разчитат изцяло на доходите си от туризъм.

Затова и дигиталната туристическа агенция от ново поколение Luxury Discounts стартира кампанията "На почивка въпреки COVID-19". Нейното начало е на 13 април и включва множество хотели и места за настаняване в цяла България.

Всеки желаещ може да подкрепи кампанията като посети сайта на промоцията в Luxury Discounts и избере престой в предпочитан туристически обект и за желания от него брой дни. Така той ще получи ваучер със значително намаление, който ще може да се използва в рамките на една година - между 1 юни 2020 и 1 юни 2021 година. Заплащането за ваучерите става предварително, но не се налага клиентът да уточнява от сега конкретни дати за своята почивка.

"Това е една инициатива, с която всеки от нас може да подкрепи българския туризъм и същевременно - да си гарантира страхотно изживяване на много изгодна цена. Това ще даде възможност на родните хотелиери да планират дейността си и може да им помогне да запазят своя персонал, вместо да го уволнят. Договорили сме с множество хотели възможността клиентите да получат ваучери с между 20% и 50% отстъпка, които те да могат да използват, когато пожелаят. Призовавам всички българи да се включат в кампанията ни и заедно да подкрепим българския туризъм", споделя Свилен Петков, съосновател на туристическата платформа.

Туризмът е един от най-ощетените сектори от кризата с Covid-19 в България, а в същото време осигурява 15% от брутния вътрешен продукт на страната ни, като него са заети над 300 хиляди човека. От началото на извънредното положение у нас близо половината от заетите в сектора са освободени или в неплатен отпуск, а 90% от резервациите са анулирани. В бъдеще това може да доведе до фалит на много бизнеси и домакинства, които разчитат изцяло на доходите си от туризъм.

Затова и дигиталната туристическа агенция от ново поколение Luxury Discounts стартира кампанията "На почивка въпреки COVID-19". Нейното начало е на 13 април и включва множество хотели и места за настаняване в цяла България.

Най-новото

5 начина да се защити облачният бекъп

5 начина да се защити облачният бекъп

  • 0


И ЦРУ разработва генеративен чатбот

И ЦРУ разработва генеративен чатбот

  • 0



ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

  • 1

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

  • 0

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК