Вече 4 години BILLA България следва стратегията си за приобщаване на хора със зрителни увреждания като използва иновативна технология на сайта www.billa.bg. Специализираната страница адаптира онлайн съдържанието на всички седмични, месечни брошури и каталози като го прави достъпно за тях. Търговската верига отчита средно 1000 уникални месечни посещения на страницата.
Компанията разработва проекта съвместно със "Съюз на слепите в България", а за адаптирането на онлайн брошурите на веригата към нуждите на незрящите се използва специален софтуер, който преобразува текста в звук. Услугата е достъпна и при ползването на сайта през мобилни устройства.
"Благодарим на "Съюз на слепите в България", с който сме част от една позитивна промяна. Вярваме, че всеки един от нас има правото да пазарува и получава информация по лесен, достъпен и удобен начин. Доказателство за това са клиентите със зрителни увреждания, които продължават да ни имат доверие и се възползват от специализираната страница на www.billa.bg", сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
BILLA България е първата търговска верига у нас, въвела корпоративна политика за асистирано пазаруване за хора с увредено зрение още през 2015 г. Служителите във всички магазини на компанията преминават през специално обучение за запознаване с основните правила за оказване на съдействие и обслужване на незрящи.
Вече 4 години BILLA България следва стратегията си за приобщаване на хора със зрителни увреждания като използва иновативна технология на сайта www.billa.bg. Специализираната страница адаптира онлайн съдържанието на всички седмични, месечни брошури и каталози като го прави достъпно за тях. Търговската верига отчита средно 1000 уникални месечни посещения на страницата.
Компанията разработва проекта съвместно със "Съюз на слепите в България", а за адаптирането на онлайн брошурите на веригата към нуждите на незрящите се използва специален софтуер, който преобразува текста в звук. Услугата е достъпна и при ползването на сайта през мобилни устройства.