Румънският стартъп Bonapp.eco, който разработва приложение, свързващо потребители с локални хранителни магазини, ресторанти, бензиностанции, пекарни, кафенета и хотели в мисията си за намаляване на хранителните отпадъци, се стреми да събере 275 000 евро чрез кампания за групово финансиране на дялове в Seedblink.
Младата компания вече събра 800 000 евро през януари 2022 г. от френската група Up, румънските фондове за рисков капитал ROCA X и Early Game Ventures и от базираната в Унгария Impact Ventures.
"Благодарение на предварителното начално разширение чрез Seedblink Bonapp.eco ще бъде на път да достигне рентабилност през четвъртото тримесечие на 2023 г. и да достигне 1 милион евро ARR (годишни периодични приходи) през 2024 г.", обяви съоснователят на платформата Грегоар Вигру.
За 15 месеца от стартирането си мобилното приложение на Bonapp.eco е изтеглено от 100 000 потребители. Компанията достигна GMV (Gross Merchandise Value) 26 000 евро и е свързала над 700 партньора в търговията на дребно в румънската столица Букурещ и град Клуж.
Темата за борбата с разхищаването на храна се радва на особен интерес през последните години. У нас също не липсват подобни разработки. Припомняме, че в тазгодишното издание на конкурса Digitalk&A1 Awards участват два такива стартъпа - Foodobox и Foody.
Румънският стартъп Bonapp.eco, който разработва приложение, свързващо потребители с локални хранителни магазини, ресторанти, бензиностанции, пекарни, кафенета и хотели в мисията си за намаляване на хранителните отпадъци, се стреми да събере 275 000 евро чрез кампания за групово финансиране на дялове в Seedblink.
Младата компания вече събра 800 000 евро през януари 2022 г. от френската група Up, румънските фондове за рисков капитал ROCA X и Early Game Ventures и от базираната в Унгария Impact Ventures.