Salesforce

Salesforce отчита най-бавен ръст на приходите си от над десетилетие

Клиентите на компанията свиват облачните си разходи

Александър Главчев

Salesforce


11 на сто ръст на приходите си през последното финансово тримесечие (приключило на 30 април) отчита Salesforce. Това е най-бавното покачване, отбелязано от компанията от 13 години насам, като то се обяснява с намалените разходи за облачно базирани софтуерни предложения от страна на бизнесите заради несигурната икономика, както и от засилваща се конкуренция от страна на установени играчи като Oracle.

Растежът на основните облачни играчи като Microsoft и Amazon.com е подложен на натиск тази година, тъй като бизнесите предприемат мерки за затягане на коланите, за да устоят на въздействието на нарастващите лихвени проценти и очакваното икономическо забавяне.

Според Ейми Уийвър, финансов директор на Salesforce, компанията е изправена пред продължаващ макроикономически натиск в САЩ, както и че търсенето от страна финансови услуги и технологични компании се е забавило през тримесечието.

Междувременно капиталовите разходи са скочили с близо 36% до 243 милиона щатски долара, тъй като компанията инвестира в инструменти, свързани с AI, за да подкрепи с тях своите софтуерни продукти.

Приходите за Salesforce за периода са 8,25 милиарда долара, изпреварвайки очакванията на анализаторите от Refinitiv IBES, откъдето предвиждаха, че сумата ще достигне 8,18 милиарда долара.

За текущото тримесечие Salesforce очаква приходи между 8,51 и 8,53 милиарда долара, което би представлявало ръст около 10 процента спрямо аналогичния период на миналата година. Анализатори очакват приходи 8,49 милиарда долара.

11 на сто ръст на приходите си през последното финансово тримесечие (приключило на 30 април) отчита Salesforce. Това е най-бавното покачване, отбелязано от компанията от 13 години насам, като то се обяснява с намалените разходи за облачно базирани софтуерни предложения от страна на бизнесите заради несигурната икономика, както и от засилваща се конкуренция от страна на установени играчи като Oracle.

Растежът на основните облачни играчи като Microsoft и Amazon.com е подложен на натиск тази година, тъй като бизнесите предприемат мерки за затягане на коланите, за да устоят на въздействието на нарастващите лихвени проценти и очакваното икономическо забавяне.

Най-новото

5 начина да се защити облачният бекъп

5 начина да се защити облачният бекъп

  • 0


И ЦРУ разработва генеративен чатбот

И ЦРУ разработва генеративен чатбот

  • 0



ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

ЕС блокира сливането на Booking.com и eTravel

  • 1

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

Джон Кармак: Изкуствен интелект на човешко ниво - около 2030 г.

  • 0

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

Как ще се оформи цифровото бъдеще на Европа според GSMA

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК