Lenovo предоставя цялостни бизнес решения на потребителите

Lenovo предоставя цялостни бизнес решения на потребителите

Комплексните услуги на бранда удължават живота на продуктите, носят повече сигурност и водят до оптимизиране на разходите

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
8272 прочитания

Ролята на технологичните компании се промени драстично през последните години. Бизнесът вече има нужда не само от иновативни продукти, а от цялостни решения, подходящи както за офиса, така и за дома. С оглед на това от Lenovo разработват множество комплексни решения, които удовлетворяват и надграждат потребителските нужди от сигурност, мощна техника и поддръжка по всяко време.

Допълнителните услуги на Lenovo като "Удължена гаранция", "Премиум поддръжка" (Premier Support), "Защита при случайни повреди" (ADP), ThinkShield и "Устройство като услуга" (DaaS) носят сигурност на бизнеса, позволяват оптимизиране на ИТ разходите, по-добро обслужване и удовлетвореност на крайния потребител. Те удължават живота на продуктите и гарантират безпроблемната работа на устройствата.

Lenovo "Премиум поддръжка"

Чрез тази услуга потребителите разполагат с директен достъп до елитните инженери на бранда и получават незабавно отстраняване на неизправности и усъвършенствана поддръжка на всички нива. Услугата служи за управление на рутинните задачи и позволява на бизнеса да оптимизира ИТ разходите си, както и да подобри ефективността в отдела.

Защита при случайни повреди

С услугата ADP разчитате на сигурност и защита на вашата техника от неочаквани повреди. По данни на Lenovo значителен процент от потребителите претърпяват неоправдани щети в рамките на първите 3 години от жизнения цикъл на компютъра, затова защитата от случайни повреди предлага значителни икономии от разходи за ремонт на техника. В ADP се включват неочаквани разливания, удари и структурни повреди, възникнали при нормални работни условия, включително електрически удари и повреди на интегрирания LCD екран.

ThinkShield

Иновативното портфолио на ThinkShield предоставя на потребителите максимална сигурност и удобство. В него е включен отпечатък с MOC, най-сигурния пръстов отпечатък, съществуващ в момента, който гарантира на потребителите, че устройството им съхранява на сигурно място най-важните им проекти. А със специалната BIOS система за контрол на USB портовете допълнително се увеличава физическата сигурност на устройството. В допълнение услугата разполага с WiFi Security - единствената по рода си WiFi точка на достъп, която уведомява при свързване към ненадеждни публични мрежи и гарантира, че служителите могат да работят навсякъде без риск да компрометират компанията и личните си данни.

Устройство като услуга

DaaS съчетава хардуер, услуги и софтуер в едно конфигурируемо решение с достъпна периодична такса. То ви позволява да намалите общите разходи за притежание на техника за бизнес нужди. Освен това ще подпомогне вашата организация да се справи с предизвикателствата на съвременната дистанционна работа - например как да защитите устройствата си извън офиса и да трансформирате модерното работно място във ваша полза. Услугата предлага устройство/а по избор, множество работни платформи, достъп навсякъде и по всяко време, както и съдействие от опитните експерти на Lenovo, когато и където имате нужда.

Комплексните решения на Lenovo ще ви помогнат да получите възможно най-голяма възвращаемост на инвестициите си. Lenovo е лидер в интелигентната трансформация, която се стреми да предоставя по-добри преживявания и възможности за милиони клиенти по цял свят. За да научите повече, посетете https://www.lenovo.bg.

Ролята на технологичните компании се промени драстично през последните години. Бизнесът вече има нужда не само от иновативни продукти, а от цялостни решения, подходящи както за офиса, така и за дома. С оглед на това от Lenovo разработват множество комплексни решения, които удовлетворяват и надграждат потребителските нужди от сигурност, мощна техника и поддръжка по всяко време.

Допълнителните услуги на Lenovo като "Удължена гаранция", "Премиум поддръжка" (Premier Support), "Защита при случайни повреди" (ADP), ThinkShield и "Устройство като услуга" (DaaS) носят сигурност на бизнеса, позволяват оптимизиране на ИТ разходите, по-добро обслужване и удовлетвореност на крайния потребител. Те удължават живота на продуктите и гарантират безпроблемната работа на устройствата.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК