ICTalks #31 Образование и иновации

ICTalks #31 Образование и иновации

Има ли място онлайн обучението в българското училище? Гост: Мария Домовчийска, преподавател по математика и информатика

Майя Бойчева-Манолчева
84 прочитания

Има ли място онлайн обучението в българското средно образование и притежават ли децата необходимите технологични умения. Тези теми дискутираме с Мария Домовчийска, преподавател по математика и информатика в ОУ "Христо Ботев" - гр. Раковски в епизод 31 на подкаста ICTalks. Неотдавна тя стана победител в категорията "Иновативен подход за преподаване" на конкурса "Дигитални новатори в образованието" за 2020 година на Българската асоциация по информационни технологии.

"Онлайн обучението е изключително полезно при задаване на проектно базирани задачи. Позволява да се зададат както по-трудни задачи за учениците, които се справят добре, така и по-лесни за тези, които срещат трудности", смята Мария Домовчийска. Според нея електронното устройство не трябва да бъде отхвърляно, а напротив - това е новият учебник за ученика и трябва да му бъде неговата дясна ръка, а децата трябва да разберат как чрез използване на технологиите знанията се прилагат практически.

И още: как се е справило с онлайн обучението училището, в която преподава Мария Домовчийска, uак се е възприело от учителите, родителите и децата и въобще има ли нужда нашето образование от промяна - чуйте тук:

Последвайте ICTalks в Soundcloud, Spotify, iTunes или Google Podcasts.

Снимка на mohamed Hassan, Pixabay

Има ли място онлайн обучението в българското средно образование и притежават ли децата необходимите технологични умения. Тези теми дискутираме с Мария Домовчийска, преподавател по математика и информатика в ОУ "Христо Ботев" - гр. Раковски в епизод 31 на подкаста ICTalks. Неотдавна тя стана победител в категорията "Иновативен подход за преподаване" на конкурса "Дигитални новатори в образованието" за 2020 година на Българската асоциация по информационни технологии.

"Онлайн обучението е изключително полезно при задаване на проектно базирани задачи. Позволява да се зададат както по-трудни задачи за учениците, които се справят добре, така и по-лесни за тези, които срещат трудности", смята Мария Домовчийска. Според нея електронното устройство не трябва да бъде отхвърляно, а напротив - това е новият учебник за ученика и трябва да му бъде неговата дясна ръка, а децата трябва да разберат как чрез използване на технологиите знанията се прилагат практически.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК