Райфайзенбанк пуска чатбот от ново поколение

Използваната иновативна технология при създаването на чатбота позволява непрестанно развитие на компетенциите и ученето, на база натрупани данни от сесии с клиенти

Мария Динкова
365 прочитания

Чатбот с последно поколение изкуствен интелект помага на клиентите на Райфайзенбанк да получат нужната информация за продуктите и услугите на банката. RAIA (Raiffeisen Artificial Intelligence Assistant) вече е в дигиталните каналите - Facebook Messenger и Viber. Ботът може да разпознава и отговаря на над 7500 въпроса по ключови теми като кандидатстване за кредит, нареждане на превод, видове функционалности, откриване на сметки и карти, работно време на офиси, регистрация в мобилното банкиране, използване на Райфайзен ОНЛАЙН, RaiMobile и дигиталния портфейл RaiPay. При нужда от лична банкова информация или други по-специфични запивания, клиентите се пренасочват към консултант на живо.

"Общуването с RAIA носи търсената от нашите клиенти лекота, бързина на комуникацията и удобство, защото тя е на разположение да им съдейства по всяко време и от всяка точка. RAIA не е обикновен FAQ-бот. На клиентите вече прави впечатление, че тя винаги дава изчерпателен отговор с допълнителна информация и насочва към следващи стъпки. Логиката в разговора, който тя води, е "какво още би могъл да попита или иска да знае клиентът". RAIA е най-новият дигитален член на нашия екип и с нея допълваме технологичните иновации, с които непрестанно подобряваме клиентското преживяване в различните точки за общуване с банката", коментира Ани Ангелова, изпълнителен директор с ресор "Банкиране на дребно".

Чатботът е програмиран на база решение на RBI AI (Artificial Intelligence) Lab, а използваната технология е една от най-добрите в сферата - RASA, като моделът е допълнен от специалисти от контактния център и ИТ отдела на Райфайзенбанк (България), за да се адаптира така, че да оказва най-доброто възможно съдействие на българските клиенти.

Използваната иновация при създаването на RAIA позволява непрестанното подобряване и разширяване на нейните компетенции спрямо актуалните въпроси на клиентите, а в бъдеще и предоставянето на персонализирана информация след идентификация от клиента.

През двете социални мрежи всеки може да влезе в контакт с RAIA по всяко време на деня и седмицата. Тя се появява мигновено, за да помогне винаги, когато клиентите искат да се свържат с Райфайзенбанк чрез съобщения във Facebook Messenger и Viber. Съвсем скоро RAIA ще съдейства по същия лесен и интуитивен начин и през още три канала за комуникация с банката - Райфайзен ОНЛАЙН, мобилното банкиране RaiMobile и сайта на Райфайзенбанк.

Чатбот с последно поколение изкуствен интелект помага на клиентите на Райфайзенбанк да получат нужната информация за продуктите и услугите на банката. RAIA (Raiffeisen Artificial Intelligence Assistant) вече е в дигиталните каналите - Facebook Messenger и Viber. Ботът може да разпознава и отговаря на над 7500 въпроса по ключови теми като кандидатстване за кредит, нареждане на превод, видове функционалности, откриване на сметки и карти, работно време на офиси, регистрация в мобилното банкиране, използване на Райфайзен ОНЛАЙН, RaiMobile и дигиталния портфейл RaiPay. При нужда от лична банкова информация или други по-специфични запивания, клиентите се пренасочват към консултант на живо.

"Общуването с RAIA носи търсената от нашите клиенти лекота, бързина на комуникацията и удобство, защото тя е на разположение да им съдейства по всяко време и от всяка точка. RAIA не е обикновен FAQ-бот. На клиентите вече прави впечатление, че тя винаги дава изчерпателен отговор с допълнителна информация и насочва към следващи стъпки. Логиката в разговора, който тя води, е "какво още би могъл да попита или иска да знае клиентът". RAIA е най-новият дигитален член на нашия екип и с нея допълваме технологичните иновации, с които непрестанно подобряваме клиентското преживяване в различните точки за общуване с банката", коментира Ани Ангелова, изпълнителен директор с ресор "Банкиране на дребно".

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 163



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК