Пощенска банка въвежда изцяло дистанционно сключване на застраховки

Пощенска банка въвежда изцяло дистанционно сключване на застраховки

Мария Динкова
205 прочитания

Пощенска банка въвежда нова услуга за отдалечено консултиране и сключване на застрахователни продукти, пренасяйки процеса изцяло в дигитална среда. Решението дава възможност на настоящите клиенти в рамките на няколко часа да сключат избрани застрахователни продукти от портфолиото на банката изцяло онлайн - през тяхното смарт устройство

"С иновативната услуга отново предоставяме на своите клиенти удобен, бърз и сигурен начин да заявят от всяко едно място и директно през мобилния си телефон желан застрахователен продукт, с който биха си осигурили спокойствие и подкрепа при евентуално настъпване на неблагоприятни събития. За нас на първо място стои здравето и сигурността им, както и тази на служителите ни. Ценим тяхното време и се надяваме, че сме ги улеснили максимално", коментират от Пощенска банка. "Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, с която се стремим не просто да предлагаме универсални финансови услуги, а отлично потребителско обслужване, като поставяме нуждите на нашите клиенти в центъра на нашето развитие. Така отново сме още по-близо до тях, предлагайки им точното финансово или застрахователно решение", допълват още от финансовата институция.

Банката дава възможност на своите клиенти да изберат защита спрямо техните индивидуални потребности: в случаи на безработица, болничен, за да предпазят живота, здравето и трудоспособността си. Със специално разработената по време на пандемията застрахователна програма "Защита на дохода" клиентите на Пощенска банка получават избор от голям брой покрития за защита при редица неблагоприятни събития, които могат да доведат до загуба на доход. Сред тях са покритието "Полагане на грижа за болен", както и подкрепа в случай на "Безработица", "Продължителен болничен" и редица други. Процесът по сключване не изисква медицински прегледи или документация, а избраните покрития целят запазване на стандарта на живот дори при неочаквани ситуации.

Програма "Спокоен ден" е специално разработено за клиентите на банката застрахователно решение, което осигурява стабилна финансова подкрепа за тях или техните близки при настъпване на неблагоприятни събития, свързани с техния живот и здраве в резултат на злополука или заболяване. Програмата е предназначена за физически лица, които могат да избират между три застрахователни пакета с високи лимити на обезщетение и най-подходящия за тях начин на плащане на премията - еднократно за целия срок или разсрочено на удобни месечни вноски.

Ползвателите на дебитни и кредитни карти, издадени от банката, са защитени със специалните застрахователни програми "Карт протект" и "Защита на плащанията", които също могат да бъдат заявени и сключени изцяло онлайн. Виртуалният помощник EVA Postbank, което е първото мобилно банково приложение в България с интегриран чатбот, помага в избора на застрахователна защита и насочва към подходящ застрахователен продукт.

Пощенска банка извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството си на застрахователен агент, на основание сключен със застрахователя агентски договор с "БНП Париба Кардиф" и "Булстрад Живот ВИГ". Подписването на документите става чрез приложението на "Евротръст Технолоджис".

Пощенска банка въвежда нова услуга за отдалечено консултиране и сключване на застрахователни продукти, пренасяйки процеса изцяло в дигитална среда. Решението дава възможност на настоящите клиенти в рамките на няколко часа да сключат избрани застрахователни продукти от портфолиото на банката изцяло онлайн - през тяхното смарт устройство

"С иновативната услуга отново предоставяме на своите клиенти удобен, бърз и сигурен начин да заявят от всяко едно място и директно през мобилния си телефон желан застрахователен продукт, с който биха си осигурили спокойствие и подкрепа при евентуално настъпване на неблагоприятни събития. За нас на първо място стои здравето и сигурността им, както и тази на служителите ни. Ценим тяхното време и се надяваме, че сме ги улеснили максимално", коментират от Пощенска банка. "Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, с която се стремим не просто да предлагаме универсални финансови услуги, а отлично потребителско обслужване, като поставяме нуждите на нашите клиенти в центъра на нашето развитие. Така отново сме още по-близо до тях, предлагайки им точното финансово или застрахователно решение", допълват още от финансовата институция.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК