С колко гледания в YouTube ще можете да се издържате у нас

С колко гледания в YouTube ще можете да се издържате у нас

Мария Динкова
887 прочитания

Отдавна отминаха дните, когато хората смятаха, че трябва да разчитат на работа от 9 до 5, за да се прехранват. Интернет отвори огромни възможности и една от най-привлекателните е да станеш YouTube влогър на пълно работно време.

В тази връзка Reboot Online Marketing разглежда данните от lickd.co, за да установи от колко гледания в YouTube се нуждаят гражданите на 44 европейски държави, за да изкарат средната нетна годишна заплата в съответната страна, ако решат да напуснат работата си.

Преди да се определи количеството гледания обаче, трябва да се отбележи, че изискването да бъдеш част от Partner Programme на YouTube (програмата, която позволява на индивидите да изкарват приходи от реклама от своите видеа в платформата) е минимум 1 000 реални абонати и над 4 хил. часа гледания от аудиторията за последните 12 месеца.

Резултатите

Българите, които искат да бъдат влогъри в YouTube на пълен работен ден, са класирани на 32-ра позиция и трябва да съберат 2 032 496 гледания, за да получат средната нетна годишна заплата от 7, 140 евро.

Най-трудна се оказва целта за гражданите на Лихтенщайн, които трябва да получат над 16 692 251 гледания на своя канал, за да генерират приходи от реклама, равняващи се на нетната средна годишна заплата от 58 644 евро.

На второ място са швейцарците с над 15 421 983 гледания, за да се изкара нетната средна годишна заплата от 54, 144 евро. Те са следвани от Люксембург (12,204,612), Дания (12,174,375) и Норвегия (11,318,448).

В другия край на скалата на 43-та позиция са арменците, като за да реализират своята мечта да станат влогъри, се нуждаят само от 850 611 гледания, с които ще изкарат еквивалента на нетната средна годишна заплата от 2 988 евро в страната.

От Reboot Online Marketing дават няколко съвета на бъдещите влогъри в YouTube, които искат да бъдат успешни:

  • Разберете "защо"

    Важно е да си отговорите на въпроса защо искате да станете влогър в YouTuber. Ако просто се опитвате да забогатеете от това, то определено ви трябва по-сериозна причина. В идеалния случай искате да създадете канал, който да показва вашето мнение, интереси и опит и в дадена област, която ви радва и сте готови да й се посветите изцяло. По този начин ще дадете ясен фокус на своя канал и ще можете да качвате клипове редовно.
  • Поддържайте темпото

След като идентифицирате типа съдържание, в което искате да специализирате, то е ваша отговорност да бъдете на гребена на вълната. Следете последните тенденции и събития в своята ниша и предоставяйте "експертното" си мнение в тази връзка. Също така създавайте забавно и ангажиращо съдържание, в което можете да включите инфографики, въпроси и отговори, сътрудничество с други влогъри, за да добавите повече дълбочина и дискусии около своето мнение или прогнози.

  • Изразете благодарността си

Привличането на последователи в YouTube без съмнение ще отнеме време, но ако качвате съдържание редовно и се опитвате да правите всяко видео по-добро от предишното, се движите в правилната посока. С всички последователи, които печелите в началото, общувайте в коментарите като им благодарите за тяхната подкрепа. Освен това използвайте конструктивната критика, за да подобрите своя канал и не се притеснявайте да ги попитате какъв тип видеа искат да гледат повече. Опитайте се да отговорите на техните желания и нужди.

Отдавна отминаха дните, когато хората смятаха, че трябва да разчитат на работа от 9 до 5, за да се прехранват. Интернет отвори огромни възможности и една от най-привлекателните е да станеш YouTube влогър на пълно работно време.

В тази връзка Reboot Online Marketing разглежда данните от lickd.co, за да установи от колко гледания в YouTube се нуждаят гражданите на 44 европейски държави, за да изкарат средната нетна годишна заплата в съответната страна, ако решат да напуснат работата си.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК