TikTok тества нов инструмент за кандидатстване за работа, който позволява на потребителите директно да представят свое резюме чрез видео до компании като Chipotle, Target и Shopify, пише The Verge.
Краткосрочната пилотна програма, наречена TikTok Resumes, произлиза от съдържанието, което първоначално се появи на платформи като #CareerTok и насочените инициативи на компанията да влияе на студенти и по-млади потребители. Над 30 компании са се съгласили да се включат в пилотния проект, който ще продължи до 31 юли.
Потребителите ще трябва да създадат видео резюме, да го публикуват в TikTok и след това да го изпратят през приложението към работодателите. Видео с инструкции за пилотната програма препоръчва кандидатите да не включват лична информация за контакт като свой имейл адрес в публично споделяното видео.
Някои от предлаганите позиции включват задължения за генериране на съдържание за TikTok. Това на свой ред означава, че все повече фирми искат да използват платформата, разчитайки на опитни създатели на съдържание. Например чрез новия инструмент Alo Yoga търси мениджър на социалните мрежи, който ще разработва TikTok стратегия за бранда и ще си партнира с инфлуенсъри. Други организации от своя страна търсят водещи и видео продуценти, които ще обхванат няколко платформи.
Компании като Target, Chipotle, Sweetgreen и Great Clips също използват платформата, за да наемат служители на ниско и средно ниво, които да работят в магазини и складове. Същевременно Shopify търси да назначи старши инженер по данните чрез пилотната програма.
Макар че пилотният проект е само временен, той показва как TikTok обмисля да обучи и създаде екосистема от професионални създатели на съдържание, така че да увеличи своето влияние. Това е лесен начин да се предложи решение на корпорациите, които се опитват да привлекат поколението Z с опитни и влиятелни създатели на съдържание на пълно работно време.
TikTok Resumes е отворен за кандидатстване от 7 юли до 31 юли, а добрата новина за тези с дълги автобиографии е, че TikTok позволява триминутни видео клипове.
TikTok тества нов инструмент за кандидатстване за работа, който позволява на потребителите директно да представят свое резюме чрез видео до компании като Chipotle, Target и Shopify, пише The Verge.
Краткосрочната пилотна програма, наречена TikTok Resumes, произлиза от съдържанието, което първоначално се появи на платформи като #CareerTok и насочените инициативи на компанията да влияе на студенти и по-млади потребители. Над 30 компании са се съгласили да се включат в пилотния проект, който ще продължи до 31 юли.