YouTube пуска конкурента на TikTok - YouTube Shorts - вече и глобално, пише The Verge. Услугата стартира за първи път в Индия през миналата година, а впоследствие се появи в около 26 държави, сред които САЩ и Обединеното кралство. Сега платформата YouTube Shorts, която все още е в бета версия е достъпна в над 100 страни по света, в които потребителите могат да използват YouTube.
YouTube Shorts се опитва да догони TikTok и да се наложи като предпочитана платформа за кратки видео клипове. Новата услуга на Google залага на интеграцията на Shorts с по-широката YouTube екосистема като ключово предимство. Наскоро беше добавена и опцията създателите на съдържание в Shorts да заимстват от YouTube видеа, а също така разглежда и възможността да предложи бързи връзки от Shorts към оригиналните YouTube клипове.
Иронично, докато YouTube се опитва да подражава на познатия формат, TikTok на свой ред експериментира с формати, които са по-близо до традиционния фокус на YouTube. Наскоро TikTok утрои максималната продължителност на своите клипове до три минути за всички и бавно пуска приложения за TV платформи като Android TV и Fire TV.
YouTube пуска конкурента на TikTok - YouTube Shorts - вече и глобално, пише The Verge. Услугата стартира за първи път в Индия през миналата година, а впоследствие се появи в около 26 държави, сред които САЩ и Обединеното кралство. Сега платформата YouTube Shorts, която все още е в бета версия е достъпна в над 100 страни по света, в които потребителите могат да използват YouTube.
YouTube Shorts се опитва да догони TikTok и да се наложи като предпочитана платформа за кратки видео клипове. Новата услуга на Google залага на интеграцията на Shorts с по-широката YouTube екосистема като ключово предимство. Наскоро беше добавена и опцията създателите на съдържание в Shorts да заимстват от YouTube видеа, а също така разглежда и възможността да предложи бързи връзки от Shorts към оригиналните YouTube клипове.