Социалните мрежи Twitter и Snap продължават да привличат потребители дори на фона на отпадането на ограничителните мерки, въведени заради пандемията, пише BBC.
Броят на ежедневните потребители на Snapchat достигна 293 млн. души през тримесечието, приключващо през с юни, с което надхвърли очакванията на анализаторите.
Twitter от своя страна обяви, че е надскочил 200 млн. активни ежедневни потребители, които разглеждат реклами във платформата за същия период. Това представлява увеличение от 11% на годишна база.
Освен това и двете разположени в Калифорния компании отчитат ръст на своите приходи.
Snap притежава мобилното приложение Snapchat, известно със своите видеа и снимки, които изчезват след 24 часа. Компанията отбеляза, че приходите й са се удвоили до 982 млн. долара.
"Нашите резултати от второто тримесечие отразяват широките възможности на нашия бизнес, тъй като увеличаваме както приходите, така и дневните активни потребители до най-високите стойности, които сме постигнали през последните четири години", коментира шефът на Snap Евън Шпигел.
Междувременно от Twitter съобщиха, че продажбите на компанията са се увеличили със 74% на годишна база до 1,19 млрд. долара, генерирайки печалби от 65,7 млн. долара.
За първи път приходите на социалната мрежа от реклама надскачат милиард долара, като тя уточнява, че е инвестирала в по-лесното провеждане на рекламни кампании за малки и среден предприятия.
"Навлизайки във втората половина на 2021, ние доставяме повече, учим се по-бързо и наемаме изключителни таланти", подчерта изпълнителният директор на Twitter Джак Дорси.
Социалната мрежа също така разкри плановете си да инвестира в центрове за данни, както и в нови функционалности като бюлетини и абонаментни услуги.
Същевременно компанията предупреди, че се очаква тази година общите разходи също да се увеличат с поне 30% заради планове за наемане на повече служители.
Snap също експериментира с нови функционалности с цел привличане на повече приходи от реклама през последните месеци - включително услуга за пробване на дрехи и грим с виртуална реалност. Шпигел на свой ред отбеляза, че е "доволен от напредъка, постигнат от екипа" при разработката на технологиите.
Социалните мрежи Twitter и Snap продължават да привличат потребители дори на фона на отпадането на ограничителните мерки, въведени заради пандемията, пише BBC.
Броят на ежедневните потребители на Snapchat достигна 293 млн. души през тримесечието, приключващо през с юни, с което надхвърли очакванията на анализаторите.