TikTok съобщи, че 1 млрд. потребители по света посещават приложението всеки месец, за да учат, смеят или откриват нещо ново.
Компанията продължава със стабилния ръст, който отбелязва през последните години - от 55 млн. глобални потребители през януари 2018, през 507 млн. през декември 2019, до почти 700 млн. миналото лято.
Приложението, собственост на китайската ByteDance, обаче все още да изостава в сравнение с Facebook. Социалната мрежа на Марк Зукърбърг съобщи за над 3,51 млрд. месечни потребители във всички свои приложения през второто тримесечие, което е увеличение от 3,45 млрд. през първото.
Все пак TikTok постигна значителен успех в сферата на приложенията за кратките видео клипове, а много от конкурентите на пазара бързат да създадат свои версии. Facebook например пуснат миналия август Instagram Reels, Snap обяви подобна опция наречена Spotlight през 2020, а YouTube стартира миналия септември Shorts.
TikTok успява да регистрира ръст въпреки трудностите през последната година, включително възможната забрана в САЩ.
С новата администрация на президента Джо Байдън обаче отпадна необходимостта приложението да се продаде на американска компания и сега Белият дом позволява на TikTok да продължи да работи нормално.
Снимка: antonbe, Pixabay
TikTok съобщи, че 1 млрд. потребители по света посещават приложението всеки месец, за да учат, смеят или откриват нещо ново.
Компанията продължава със стабилния ръст, който отбелязва през последните години - от 55 млн. глобални потребители през януари 2018, през 507 млн. през декември 2019, до почти 700 млн. миналото лято.