Netflix пуска първите игри за смартфони

Netflix пуска първите игри за смартфони

Компанията се опитва да навлезе на пазара на абонаментни игри

Мария Динкова
408 прочитания

Netflix отива отвъд традиционните си продукти като филми и шоу програми в опит да привлече вниманието на повече потребители и да добави стойност към услугата си.

Компанията пуска първите си игри за смартфон, за да навлезе на пазара за абонаментни игри. От вторник тя стартира актуализации в своето приложение за Android телефони, за да включи достъпните за сваляне игри.

Netflix още през 2019 посочи играта Fortnite като конкурент в писмо до акционерите. Същевременно това лято компанията нае Майк Верду от Facebook, където той заемаше позицията вицепрезидент на съдържанието за добавена и виртуална реалност.

Засега потребителите могат да избират от пет мобилни игри, но от Netflix обещават да бъдат добавени и повече. Сред наличните са Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Card Blast, Teeter Up и Shooting Hoops.

"Макар това да е само началото от дългото пътуване, сме развълнувани да осигурим гейминг изживяване, различаващо се от това, което е достъпно днес - ексклузивни мобилни игри без реклами и без вградени плащания, включени във вашето членство в Netflix", обясняват от компанията.

Ъпдейтите тази седмица са единствено за Android телефоните и таблетите. От Netflix уточняват, че игрите за iOS устройствата ще са налични "през следващите месеци".

Apple и преди са се съпротивопоставяли на опитите на други компании да поставят "магазини в магазините", особено в сферата на гейминга.

Например когато Microsoft първоначално пусна стрийминг услугата Game Pass миналата година, Apple блокира приложението в iPhone App Store с аргумента, че 100-те игри трябва да бъдат включени в магазина самостоятелно. В крайна сметка Microsoft възстанови стрийминга през мобилния браузър Safari.

Снимка: Pixabay

Netflix отива отвъд традиционните си продукти като филми и шоу програми в опит да привлече вниманието на повече потребители и да добави стойност към услугата си.

Компанията пуска първите си игри за смартфон, за да навлезе на пазара за абонаментни игри. От вторник тя стартира актуализации в своето приложение за Android телефони, за да включи достъпните за сваляне игри.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК