Какво всъщност искат потребителите

Какво всъщност искат потребителите

Деница Дженева
188 прочитания

През последните 12 месеца светът се е превърнал в по-сложно и по-малко предвидимо място. Заключението е на анализаторите от EPAM, които за втора поредна година изследват сектора на търговските банки и степента на потребителско удовлетворение от предлаганите от тях услуги. След като първият доклад покрива 4500 души от 4 държави, през тази година анализаторите решават да влязат в по-голяма дълбочина и разширяват проучването до 21 хиляди потребители на банкови услуги. Изследваните държави са САЩ, Канада, Германия, Хонконг, Нидерландия, Сингапур и Великобритания.

Според EPAM през последната година феноменалната скорост на трансформация във всяка част от финтех екосистемата не е намаляла, независимо дали става въпрос за продължаващата борба между новите играчи и традиционните банки, незатихващия интерес (и шум) около криптовалутите или ролята на социалните медии в потребителското финансиране. И всичко това идва дори преди да започнем да оценяваме въздействието на глобалната пандемия върху начина, по който банкираме и харчим.

Проучването показва, че въпреки всички тези фактори, които оказват безспорно въздействие върху пазара, като цяло потребителите са доволни от техните настоящи банки и не възнамеряват да ги сменят. С някои условия.

През последните 12 месеца светът се е превърнал в по-сложно и по-малко предвидимо място. Заключението е на анализаторите от EPAM, които за втора поредна година изследват сектора на търговските банки и степента на потребителско удовлетворение от предлаганите от тях услуги. След като първият доклад покрива 4500 души от 4 държави, през тази година анализаторите решават да влязат в по-голяма дълбочина и разширяват проучването до 21 хиляди потребители на банкови услуги. Изследваните държави са САЩ, Канада, Германия, Хонконг, Нидерландия, Сингапур и Великобритания.

Според EPAM през последната година феноменалната скорост на трансформация във всяка част от финтех екосистемата не е намаляла, независимо дали става въпрос за продължаващата борба между новите играчи и традиционните банки, незатихващия интерес (и шум) около криптовалутите или ролята на социалните медии в потребителското финансиране. И всичко това идва дори преди да започнем да оценяваме въздействието на глобалната пандемия върху начина, по който банкираме и харчим.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК