Обобщени данни за използването на приложението си през 2021 г. публикува Rakuten Viber. От там заявяват, че тяхното приложение за комуникации е на първо място в страната с над 90% дял. През миналата година са отчетени 11 на сто ръст ръстът в броя на обажданията и изпратените съобщения. Това означава, че българите са провели близо 530 млн. разговора, прекарали са 50 млн. часа в комуникация и са изпращали средно 400 съобщения в секунда.
От там отчитат още, че през 2021 г. са останали предпочитан инструмент за правителствените институции при улесняване на комуникацията им с гражданите. Министерството на образованието и науката отвори свой канал в платформата, а чатботът "Covid-19 България" не спира да информира всеки ден своите близо 90 хил. абонати за всичко случващо се около пандемията. През есента пък Viber стартира и стратегическо партньорство с EasyPay, което дава възможност на потребителите да проверяват и плащат сметките си през приложението. Комуникаторът предложи и специално съдържание и услуги в подкрепа на равенството и борбата срещу насилието над жени.
Viber се хвалят с ръст не само при крайните потребители, отчита се и ръст в интереса от страна на бизнеси, търсещи алтернативни канали за комуникации с клиенти и реклама:
- Ръст от 26% в броя на чатботовете и с 30% увеличение по отношение на ангажираността на потребителите.
- 46% ръст в броя на създадените нови акаунти за бизнес съобщения (55% увеличение в световен мащаб).
- Общо 71% увеличение на доставените бизнес съобщения: броят на транзакционните съобщения (потвърждения на поръчки, проследяване на доставка, напомняния за срещи) нараства с 52%, промоционалните съобщения (оферти, отстъпки и др.) - с 91%, и реални разговори (поддръжка от консултанти) - с 237%.
Обобщени данни за използването на приложението си през 2021 г. публикува Rakuten Viber. От там заявяват, че тяхното приложение за комуникации е на първо място в страната с над 90% дял. През миналата година са отчетени 11 на сто ръст ръстът в броя на обажданията и изпратените съобщения. Това означава, че българите са провели близо 530 млн. разговора, прекарали са 50 млн. часа в комуникация и са изпращали средно 400 съобщения в секунда.
От там отчитат още, че през 2021 г. са останали предпочитан инструмент за правителствените институции при улесняване на комуникацията им с гражданите. Министерството на образованието и науката отвори свой канал в платформата, а чатботът "Covid-19 България" не спира да информира всеки ден своите близо 90 хил. абонати за всичко случващо се около пандемията. През есента пък Viber стартира и стратегическо партньорство с EasyPay, което дава възможност на потребителите да проверяват и плащат сметките си през приложението. Комуникаторът предложи и специално съдържание и услуги в подкрепа на равенството и борбата срещу насилието над жени.