Netflix отчете загуба от почти 1 млн. абонати

PixaBay.com
Tumisu

Netflix отчете загуба от почти 1 млн. абонати

Компанията очакваше зрителите ѝ да намалеят с 2 млн.

Александър Главчев
773 прочитания

PixaBay.com

© Tumisu


Kомпанията за поточни услуги Netflix обяви, че загубила 970 хил. свои абонати през второто тримесечие на 2022 г. Това е първият спад в броя на потребителите ѝ от повече от десетилетие. Отчетеното намаляване на абонатите обаче е значително по-малко от очакваното. През април компанията обяви, че предвижда техният брой да намалее с около 2 млн. В момента абонатите на Netflix са 220,67 млн.

Годините на непрестанен ръст на абонатите на Netflix накараха почти всички големи холивудски медийни компании да налеят милиарди долари в собствени поточни предложения. Тези така наречени стрийминг войни доведоха до вълна от нови услуги, включително Apple TV Plus, Disney Plus, HBO Max, Peacock и др. Това усложни избора за зрителите, които често трябва да са абонирани за няколко услуги, ако искат да гледат любимите си предавания и филми онлайн.

Конкуренцията кара Netflix следва стратегии, които доскоро отхвърляше. Оттам например планират да пуснат по-евтини абонаменти, които да се поддържат от реклама например. Въпреки че компанията проправи пътя за поточната телевизия, нейната стратегия за отсъствие реклами изостава от стандартите в индустрията. Повечето конкуренти предлагат многослоен модел, като обикновено предоставят по-евтини абонаментни планове с реклами, както и по-скъпи такива, но без реклами.

Съшо така Netflix изпробва и нова такса за споделяне на пароли, засега само в Латинска Америка. Първоначално доставчикът опита схема, която начислява такса за добавяне на допълнителни членства като официални под-акаунти. След това от там обявиха, че ще опитат нов метод от следващия месец, който ще установи основното местожителство на собственика и ще го установи като "дом" за съответния акаунт. Ако се отчете предаване поточно в допълнителни домакинства за повече от две седмици, то ще се изиска плащане за допълнителни "домове".

Kомпанията за поточни услуги Netflix обяви, че загубила 970 хил. свои абонати през второто тримесечие на 2022 г. Това е първият спад в броя на потребителите ѝ от повече от десетилетие. Отчетеното намаляване на абонатите обаче е значително по-малко от очакваното. През април компанията обяви, че предвижда техният брой да намалее с около 2 млн. В момента абонатите на Netflix са 220,67 млн.

Годините на непрестанен ръст на абонатите на Netflix накараха почти всички големи холивудски медийни компании да налеят милиарди долари в собствени поточни предложения. Тези така наречени стрийминг войни доведоха до вълна от нови услуги, включително Apple TV Plus, Disney Plus, HBO Max, Peacock и др. Това усложни избора за зрителите, които често трябва да са абонирани за няколко услуги, ако искат да гледат любимите си предавания и филми онлайн.

Най-новото





"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

  • 0
  • 349





Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК