Pixabay.com
geralt

Приложението Amplifame свързва инфлуенсъри с потенциални рекламодатели

То е разработено от румънската платформа ProductLead, a вече навлиза и у нас

Мария Динкова

Pixabay.com

© geralt


Мобилното приложение Amplifame позволява на инфлуенсъри да си сътрудничат по-бързо и по-ефективно с потенциални рекламодатели и марки, нуждаещи се от популяризиране. То е разработено от румънска платформа за маркетинг чрез потребителско съдържание ProductLead, а вече навлиза и у нас.

След като създадат свой акаунт в Amplifame, авторите на съдържание получават възможност за сътрудничество с водещи марки директно през апликацията. Това може да се случи по два начина - или като кандидатстват за избрани от тях публични кампании на марката, или като бъдат директно поканени от нея в частна кампания.

От друга страна, с помощта на ProductLead марките могат да провеждат кампании и да канят инфлуенсъри, които са най-подходящи за продукта или услугата, която представляват. Приложението е полезно за онези маркетингови екипи, които искат да използват съдържание, генерирано от потребители. То им помага за реализирането на различни видове кампании, както и за разпространението на съдържание в различни дигитални допирни точки на потребителите със съответния бранд.

Самата кампания и брифът за нея се правят чрез ProductLead, след което се показват в Amplifame, където инфлуенсърите могат да кандидатстват, приемат или отказват участие в кампании. Всички създатели на съдържание, регистрирани в Amplifame, се показват в ProductLead с информация за аудиторията и ефективността на техните страници, така че марките да могат да вземат обективно решение за сътрудничество.

"Кампаниите, провеждани чрез ProductLead, включват десетки или дори стотици инфлуенсъри, което изискваше големи усилия от страна на екипа. Личната комуникация с хиляди инфлуенсъри включваше директни съобщения за кампаниите, в които бяха поканени да участват, изпращане на кратки съобщения и напомняния. Доскоро целият този процес отнемаше много време", обяснява Яна Стоика-Марку, мениджър "Инфлуенсър маркетинг" в ProductLead. В търсене на начин да се отговори на тази нужда се заражда и идеята да се създаде приложение специално за инфлуенсъри, като се използва ProductLead технологията.

В тази връзка са и основните предимства на новата апликация. Например даден бранд може да създаде кампанията 15 пъти по-бързо, като незабавно се поканят десетки, дори стотици създатели на съдържание, изтъкват от румънската платформа. Освен това Amplifame позволява изборът на инфлуенсъри да се основава на обективни критерии като данни за тяхната аудитория и други.

Апликацията предлага също така редица опции за по-добро управление на кампаниите. Например тя изпраща автоматични известия за напомняне преди края на периода за записване на кампанията, което спестява ценно време. В добавка Amplifame дава възможност за проследяване развитието на кампанията в реално време с помощта на специална лента за прогрес. Сред останалите предимства са също показване на съдържанието в реално време, възможност за проследяване на резултатите от кампанията в реално време и отчет за постигнатите резултати веднага след края на кампанията.

От ProductLead отчитат над 4000 инфлуенсъри, регистрирани в платформата, както и над 200 кампании, проведени от февруари до днес. Една кампания включва средно 12 създатели на съдържание, но има и такива с над 130 участници. Кампанията продължава средно 23 дни, а настройката й отнема по-малко от ден, включително и с процеса на избор на инфлуенсъри. Най-активните инфлуенсъри в рамките на платформата са постигнали над 15 кампании.

Мобилното приложение Amplifame позволява на инфлуенсъри да си сътрудничат по-бързо и по-ефективно с потенциални рекламодатели и марки, нуждаещи се от популяризиране. То е разработено от румънска платформа за маркетинг чрез потребителско съдържание ProductLead, а вече навлиза и у нас.

След като създадат свой акаунт в Amplifame, авторите на съдържание получават възможност за сътрудничество с водещи марки директно през апликацията. Това може да се случи по два начина - или като кандидатстват за избрани от тях публични кампании на марката, или като бъдат директно поканени от нея в частна кампания.

Най-новото


Мозъчният имплант на Neuralink ще бъде тестван върху хора

Мозъчният имплант на Neuralink ще бъде тестван върху хора

  • 0




Intel ще произвежда "стъклени" процесори с гигантски размери

Intel ще произвежда "стъклени" процесори с гигантски размери

  • 0


Кои са новите функционалности на чатбота Bard

Кои са новите функционалности на чатбота Bard

  • 0

Вече може да кандидатствате за ГИС награди

Вече може да кандидатствате за ГИС награди

  • 0

Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК