Pixabay.com
PublicDomainPictures

Mastercard става доставчик на дигитална идентичност във Великобритания

Цифровото ID дава възможност потребителите да запазят контрола над своите данни и да избират каква информация да предоставят, на кого и кога

Мария Карашанова
342 прочитания

Pixabay.com

© PublicDomainPictures


Mastercard вече е сертифицирана като доставчик на дигитална идентичност в Обединеното кралство според рамката за доверие DIATF (Digital Identity and Attributes Trust Framework), пише Finextra. Това ще позволи на компанията да предлага услуги за цифрово ID на британските организации.

ID приложението на Mastercard, което е достъпно в основните магазини за мобилни приложения, дава на потребителите избор за това как да удостоверят своята самоличност, независимо дали започват нова работа, правят покупка, наемат апартамент или кандидатстват за университет.

Услугата използва глобалната мрежа и практики за неприкосновеност на данните на Mastercard, като дава възможност потребителите да запазят контрола над своите данни и да могат да избират каква информация да предоставят, на кого и кога.

Освен това сертифицираните във Великобритания организации като Mastercard могат да работят една с друга, за да гарантират съгласуваност и надеждност при всички дигитални атрибути и идентичности. В допълнение доставчиците са задължени да извършват ежегодни оценки, за да потвърдят, че отговарят на британските изисквания.

"Получавайки сертификация в Обединеното кралство Mastercard може да си сътрудничи с частния и публичния сектор при предлагането на ID", коментира Сара Кларк, старши вицепрезидент "Дигитална идентичност" в Mastercard.

Компанията разширява предлагането на възможността за дигитална идентичност от 2019 г., като оттогава обяви няколко пилотни проекта и глобални партньорства със Samsung и Microsoft. През последните две години Mastercard също така успешно си сътрудничи с една от най-големите телекомуникационни компании в Австралия, Optus, за да осигури ID на повече от 600 хил. от нейните клиенти.

В допълнение по-рано този месец излезе информация, че компанията ще си партнира и с изпълнителната агенция New South Wales и онлайн търговеца на алкохол Tipple в Австралия за осигуряването на процес за идентификация при онлайн пазаруване. Новият пилотен проект прехвърля потребителите към приложение, интегрирано с Mastercard ID при покупка. Така компанията получава ограничена информация, че клиентът е над 18 години, като се избягва споделянето на допълнителни лични данни като дата на раждане, документи и други.

Mastercard вече е сертифицирана като доставчик на дигитална идентичност в Обединеното кралство според рамката за доверие DIATF (Digital Identity and Attributes Trust Framework), пише Finextra. Това ще позволи на компанията да предлага услуги за цифрово ID на британските организации.

ID приложението на Mastercard, което е достъпно в основните магазини за мобилни приложения, дава на потребителите избор за това как да удостоверят своята самоличност, независимо дали започват нова работа, правят покупка, наемат апартамент или кандидатстват за университет.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК