Пазарът на интелигентни носими устройства се разраства с бързи темпове през последните години и се превръща в напълно развита индустрия. Според резултатите на International Data Corporation (IDC) за първите три месеца на 2020 година. Резултатите от него показват, че глобалните доставки на носими смарт аксесоари са достигнали впечатляващото число от 72,6 милиона бройки, само през първото тримесечие на 2020 г. - годишен растеж от 29.7%.
Според доклада на IDC, Huawei затвърждава позицията си на пазара на носими устройства през първото тримесечие на 2020 г., като бележи ръст на годишна база от 62,2%.
В сегмента на смарт часовниците, през първото тримесечие на 2020 г. са доставени 16,9 милиона бройки, което е ръст от 7,1% на годишна база. Huawei се класира на второ място с 2,6 милиона доставени бройки (118,5% на годишна база), което прави компанията единствения бранд смарт часовници с над 100% растеж в продажбите.
Благодарение на силното онлайн присъствие и тесните връзки с ритейл партньори, Huawei продължава да развива успешна търговска среда за носими устройства, разкрива доклада на IDC. Освен на китайския пазар, Huawei постига голям напредък и в Европа, Латинска Америка и други азиатски пазари.
Акцентирайки на постоянни оптимизации и развитие на полезни фитнес функционалности на новите умни носими устройства, Huawei убедително разширява своя бизнес дял на пазара на смарт часовници. През първото тримесечие на 2020г. Huawei представи глобално новия HUAWEI WATCH GT 2е. HUAWEI WATCH GT 2e разполага с иновативната функцията за наблюдение на кислородната сатурация на кръвта (SpO2).
Пазарът на интелигентни носими устройства се разраства с бързи темпове през последните години и се превръща в напълно развита индустрия. Според резултатите на International Data Corporation (IDC) за първите три месеца на 2020 година. Резултатите от него показват, че глобалните доставки на носими смарт аксесоари са достигнали впечатляващото число от 72,6 милиона бройки, само през първото тримесечие на 2020 г. - годишен растеж от 29.7%.
Според доклада на IDC, Huawei затвърждава позицията си на пазара на носими устройства през първото тримесечие на 2020 г., като бележи ръст на годишна база от 62,2%.