Технологични компании създават начини за проследяване на контактите на заразени в офисите

Технологични компании създават начини за проследяване на контактите на заразени в офисите

Александър Главчев
186 прочитания

Juniper Networks планира да раздаде на служителите си, които са над 10 хиляди, баджове с градени Bluetooth микросхеми. С тяхна помощ компанията ще може следи движенията и контактите на хората из офисите.

Връзките с баджовете се поддържа от маршрутизатори и Wi-Fi точки за достъп, доставяни от Mist, която е поделение на Juniper. Ако някой от служителите се зарази с коронавирус, то събраните за него данни ще помогнат за определяне на това кои негови колеги трябва да бъза изследвани и изолирани. Mist пусна решението в продажба за 150 долара годишно за една точка за достъп. Според Juniper 25 компании вече го тестват при себе си.

Комерсиалните организации не винаги подхождат с желание за замяна на стари технологии, но ако нови точки за достъп не само поддържат стандарта Bluetooth Low Energy, но и са способни да го използват за проследяване на контакти на служителите, то това се превръща във важен аргумент за тяхното закупуване.

Други организации също започват да предлагат средства за проследяване на контакти в офисите. Словашката Symbiosy например с помощта на датчици на компанията Quuppa и собствени софтуерни технологии, е проследила контактите на заразен служител и е заключила че 40 негови колеги трябва да бъдат изследвани. Бе използването на такава технология, броят на тестваните би трябвало да е двойно по-голям.

Juniper Networks планира да раздаде на служителите си, които са над 10 хиляди, баджове с градени Bluetooth микросхеми. С тяхна помощ компанията ще може следи движенията и контактите на хората из офисите.

Връзките с баджовете се поддържа от маршрутизатори и Wi-Fi точки за достъп, доставяни от Mist, която е поделение на Juniper. Ако някой от служителите се зарази с коронавирус, то събраните за него данни ще помогнат за определяне на това кои негови колеги трябва да бъза изследвани и изолирани. Mist пусна решението в продажба за 150 долара годишно за една точка за достъп. Според Juniper 25 компании вече го тестват при себе си.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК