Computerworld.bg
Владимир Владков

Алианц Банк стартира проект за цялостна дигитална трансформация

Владимир Владков

Computerworld.bg

© Владимир Владков


Алианц Банк България стартира проект за цялостна дигитална трансформация, която ще помогне на финансовата институция да отговори на актуалните очаквания на клиентите и ще направи общуването с банката още по-лесно и удобно, съобщиха от банката.

Проектът за цифровизацията на бизнеса на банката ще се изпълнява в партньорство с тенокогичната компания Софтуер Груп, като внедряването ще става поетапно в рамките на две години и половина. „Очаква се първите резултати да бъдат налице още в края на 2019 г.“, твърдят от Алианц Банк.

Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България и Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп. Снимка: Allianz Bank Bulgaria.

Дигиталната банкова платформа ще се използва и от клиенти, и от служители, като предстои автоматизиране и дигитализиране на процесите по отпускане на кредити и агентско банкиране. Ще бъде реализиран и единнеи портал за управление на лични данни. Предстои разработване на приложение, чрез което крайните потребители ще могат да управляват личните си финанси. „Клиентските услуги на банката ще бъдат подпомагани от чат бот, който да предоставя възможности за самообслужване, спестявайки си време и осигурявайки удобство на потребителите“, допълват от банката.

„За нас е изключително важно да отговорим на нуждите на модерните хора, които са все по-информирани и имат все по-високи изисквания към компаниите, чиито услуги ползват. Наш приоритет е да предложим на клиентите си съвременно дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход. Разработването и внедряването на новата дигитална платформа е част от стратегията на Алианц България за дигитална трансформация и ще осигури изцяло ново и подобрено клиентско преживяване“, заяви Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България.

Разработваната от Софтуер Груп нова платформа ще предостави дигитални канали, които да подпомогнат по-лесния достъп до финансовите услуги на банката, ще намалят оперативните разходи. Банката ще премине към изцяло дигитални процеси, без необходимост от хартия. Платформата ще осигури по-качествено клиентско обслужване онлайн и офлайн, убедени са от банката.

„Гордеем се да установим дългосрочно партньорство с Алианц Банк България и да ги подпомогнем в процеса на цялостна дигитална трансформация. Ще се радваме да виждаме все повече примери на динамично развиващи се финансови институции, които инвестират сериозно в иновации, следвайки глобалните тенденции“, коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.

Алианц Банк България стартира проект за цялостна дигитална трансформация, която ще помогне на финансовата институция да отговори на актуалните очаквания на клиентите и ще направи общуването с банката още по-лесно и удобно, съобщиха от банката.

Проектът за цифровизацията на бизнеса на банката ще се изпълнява в партньорство с тенокогичната компания Софтуер Груп, като внедряването ще става поетапно в рамките на две години и половина. „Очаква се първите резултати да бъдат налице още в края на 2019 г.“, твърдят от Алианц Банк.

Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България и Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп. Снимка: Allianz Bank Bulgaria.

Дигиталната банкова платформа ще се използва и от клиенти, и от служители, като предстои автоматизиране и дигитализиране на процесите по отпускане на кредити и агентско банкиране. Ще бъде реализиран и единнеи портал за управление на лични данни. Предстои разработване на приложение, чрез което крайните потребители ще могат да управляват личните си финанси. „Клиентските услуги на банката ще бъдат подпомагани от чат бот, който да предоставя възможности за самообслужване, спестявайки си време и осигурявайки удобство на потребителите“, допълват от банката.

„За нас е изключително важно да отговорим на нуждите на модерните хора, които са все по-информирани и имат все по-високи изисквания към компаниите, чиито услуги ползват. Наш приоритет е да предложим на клиентите си съвременно дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход. Разработването и внедряването на новата дигитална платформа е част от стратегията на Алианц България за дигитална трансформация и ще осигури изцяло ново и подобрено клиентско преживяване“, заяви Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България.

Разработваната от Софтуер Груп нова платформа ще предостави дигитални канали, които да подпомогнат по-лесния достъп до финансовите услуги на банката, ще намалят оперативните разходи. Банката ще премине към изцяло дигитални процеси, без необходимост от хартия. Платформата ще осигури по-качествено клиентско обслужване онлайн и офлайн, убедени са от банката.

„Гордеем се да установим дългосрочно партньорство с Алианц Банк България и да ги подпомогнем в процеса на цялостна дигитална трансформация. Ще се радваме да виждаме все повече примери на динамично развиващи се финансови институции, които инвестират сериозно в иновации, следвайки глобалните тенденции“, коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК