ALSO проведе много успешен виртуален ИТ панаир CTV 2020

Владимир Владков
361 прочитания

Интересен и полезен и за дилърите, и за потребителите виртуален технологичен панаир проведе днес, 28 април, дистрибуторът ALSO България. Мащабното събитие под надслов Channel Trends + Visions бе организирано едновременно в 20 страни, в които присъства дистрибуторската компания, включително Франция, Нидерландия и Белгия, четирите скандинавски страни, Полша, Прибалтика заедно с Украйна и Беларус, България, Румъния, Хърватия, Словакия, Словения, Чехия и Унгария.

Ралица Килиан, главен директор за потребители в ALSO България, заяви, че е мечтала първата конференция на ALSO у нас да бъде съвсем различна, но не е предполагала, че тя ще се състои изцяло виртуално. "Надяваме се, че визиите за новите насоки на нашия бизнес ще ви бъдат изключително полезни." Според нея уводните речи на президента и на вицепрезидентите на групата, както и презентациите на доставчиците, ще помогнат на дилърите да се ориентира как да развиват своя бизнес в новите условия. Събитието включваше 9 уебинара на партньори производители като EPSON, EATON, Microsoft, HP, Fujitsu, Lenovo и APC, повечето от които бяха на български език. Участниците в конференцията можеха да посещават виртуалните щандове на всички доставчици, да разговарят с техни експерти, да видят презентации по актуални теми и продукти.

"При всяка криза се отварят и нови възможности за всеки, коментира проф. д-р Густаво Мьолер-Хергт, главен изпълнителен директор на ALSO Holding. - Ако работите в индустрия, която запазва темпа на своите разработки, ще преминете по-лесно през тази криза. Ако разполагате с правилния партньор и правилната екосистема, те ще се погрижат да инвестират в бъдещите технологии и новите цифрови платформи. Не на последно място, е нужно да запазите своя екип, така че да се възползвате от тези нови възможности", допълни проф. Мьолер-Хергт.

От ALSO бяха подготвили презентации на тема 3D печат, облачно базираната борса ALSO Cloud Markerplace, електронната търговия, новите платформи, решенията, които дистрибуторът предлага за домашен офис и обучение у дома, както и по-специализирани като Azure Fundamentals, "Как да използвате Microsoft Team", решения за сигурност, предлагани от ALSO България, защита на данните и други.

Производители, партньори на дистрибутора, също бяха подготвили интересни презентации в областта на Интернет на нещата (Cyesec, Xiaomi, AllThingsTalk). Корпоративните решения на Samsung бяха представени от български екип, както и мониторите за работа и развлечения на AOC и Philips.

От Brother се фокусираха върху предложенията за печат и услуги в променената ситуация, Unify също наблегнаха върху решенията за домашен офис OpenScape Business, а от IBM обясниха как помагат на фирмите от Централна и Източна Европа в прехода им към дигиталното бъдеще. Dell Technologies се съсредоточи върху конвергентната платформа VRTX, а Western Digital представи дисковите си решения за всеки тип потребител. Презентациите на HPE бяха насочени към очакванията през 2020 г. от HPE HYBRID, както бизнес възможностите на решенията на поделението АRUBA.

Останалите презентации включваха новите хоризонти пред бизнеса с решенията LENOVO DCG, решения за всички типове потребители на AXIS, както и японските топ модели преносими компютри за 2020 г.

Интересен и полезен и за дилърите, и за потребителите виртуален технологичен панаир проведе днес, 28 април, дистрибуторът ALSO България. Мащабното събитие под надслов Channel Trends + Visions бе организирано едновременно в 20 страни, в които присъства дистрибуторската компания, включително Франция, Нидерландия и Белгия, четирите скандинавски страни, Полша, Прибалтика заедно с Украйна и Беларус, България, Румъния, Хърватия, Словакия, Словения, Чехия и Унгария.

Ралица Килиан, главен директор за потребители в ALSO България, заяви, че е мечтала първата конференция на ALSO у нас да бъде съвсем различна, но не е предполагала, че тя ще се състои изцяло виртуално. "Надяваме се, че визиите за новите насоки на нашия бизнес ще ви бъдат изключително полезни." Според нея уводните речи на президента и на вицепрезидентите на групата, както и презентациите на доставчиците, ще помогнат на дилърите да се ориентира как да развиват своя бизнес в новите условия. Събитието включваше 9 уебинара на партньори производители като EPSON, EATON, Microsoft, HP, Fujitsu, Lenovo и APC, повечето от които бяха на български език. Участниците в конференцията можеха да посещават виртуалните щандове на всички доставчици, да разговарят с техни експерти, да видят презентации по актуални теми и продукти.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

Apple представи AR шлем - Vision Pro

Apple представи AR шлем - Vision Pro

  • 0
  • 143






Apple Reality идва през декември?

Apple Reality идва през декември?

  • 0
  • 189


5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

  • 0
  • 245

Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК