Lenovo Груп обяви рекордни приходи от 17,2 милиарда долара през третото тримесечие на 2020 год., което представлява ръст от 22% на годишна база. Това е второ поредно рекордно тримесечие с приходи, водено от висок растеж във всички основни бизнес групи, както и в бизнесите, които се трансформират. Печалбите също поставят нови рекорди с 52% на годишна база в размер на 591 милиона долара, докато нетният доход също се е увеличил с 53% на годишна база до 395 милиона долара.
Според компанията рекордният ѝ растеж се дължи на иновативното продуктово портфолио, което бързо се адаптира, за да отговори на новата култура на работа, учене и забавление от вкъщи, на бързо променящия се свят. Инвестициите за трансформация продължават да стимулират нови дългосрочни възможности за растеж.
Основната печалба на акция за второто тримесечие е в размер на 3.31 цента.
"Постигането на още едно рекордно тримесечие е отражение на нашето иновативно продуктово портфолио и оперативни постижения, които стимулираха растежа във всички бизнеси", коментира Ян Юенцин, президент и главен изпълнителен директор на Lenovo. "Ясно е, че 2020 г. беше предизвикателна година, която донесе забележителни промени в нашия свят, но Lenovo бързо реагира на променящия се пазар, задвижван от нови тенденции в работата и начина на живот и това доведе до високи резултати. Сега, когато започваме да виждаме резултатите от нашите инвестиции за трансформация, ще инвестираме допълнително в технологии и иновации, ще стимулираме интелигентна трансформация в различни отрасли и ще създадем устойчив растеж."
Lenovo Груп обяви рекордни приходи от 17,2 милиарда долара през третото тримесечие на 2020 год., което представлява ръст от 22% на годишна база. Това е второ поредно рекордно тримесечие с приходи, водено от висок растеж във всички основни бизнес групи, както и в бизнесите, които се трансформират. Печалбите също поставят нови рекорди с 52% на годишна база в размер на 591 милиона долара, докато нетният доход също се е увеличил с 53% на годишна база до 395 милиона долара.
Според компанията рекордният ѝ растеж се дължи на иновативното продуктово портфолио, което бързо се адаптира, за да отговори на новата култура на работа, учене и забавление от вкъщи, на бързо променящия се свят. Инвестициите за трансформация продължават да стимулират нови дългосрочни възможности за растеж.