Sony започва да проучва нови подходи към пазара на мобилни игри, обмисляйки опции за предоставяне на възможността първокласните заглавия за PlayStation да достигнат до потребителските смартфони.
В стратегически документ изпълнителният директор на Sony Interactive Entertainment - Джим Райън - заявява, че компанията проучва начини да достигне до милиони геймъри чрез мобилни устройства. "Обмисляхме как играчите се наслаждават на нашето съдържание и вече имаме известен успех с експерименти с мобилни игри и приложения, които предоставят по-голям избор на геймърите", обяснява Райън. Изпълнителният директор отбелязва още, че PlayStation разполага с "огромен каталог" от разнообразни заглавия на игри, които могат да бъдат пригодени за смартфони, заедно с опции за въвеждане на някои от своите франчайзи на мобилния пазар.
Райън посочва неотдавнашния ход за придобиване на миноритарен дял в услугата Discord като доказателство за нарастващо сближаване между комуникациите и развлеченията, добавяйки, че отзивите на потребителите показват "желание за разширяване на социалния аспект на игрите".
Предишни опити на Sony в областта на мобилните устройства включват PlayStation Mobile, която предлагаше сертифицирани игри за Android до 2015 г., и създаването на ForwardWorks за доставка на заглавия на PlayStation в Азия.
Sony започва да проучва нови подходи към пазара на мобилни игри, обмисляйки опции за предоставяне на възможността първокласните заглавия за PlayStation да достигнат до потребителските смартфони.
В стратегически документ изпълнителният директор на Sony Interactive Entertainment - Джим Райън - заявява, че компанията проучва начини да достигне до милиони геймъри чрез мобилни устройства. "Обмисляхме как играчите се наслаждават на нашето съдържание и вече имаме известен успех с експерименти с мобилни игри и приложения, които предоставят по-голям избор на геймърите", обяснява Райън. Изпълнителният директор отбелязва още, че PlayStation разполага с "огромен каталог" от разнообразни заглавия на игри, които могат да бъдат пригодени за смартфони, заедно с опции за въвеждане на някои от своите франчайзи на мобилния пазар.