Lenovo обяви рекордни резултати за последното тримесечие на 2020

Компанията има ръст от над 60 млрд. долара годишни печалби

Иван Гайдаров
421 прочитания

Lenovo Груп обяви рекордни резултати за четвъртото тримесечие и изминалата финансова година и значителен ръст във всички сфери на бизнеса си. Резултатите потвърждават устойчивостта и способността на групата да постига балансиран, последователен и устойчив растеж, тъй като тя продължава да се развива и трансформира в съответствие със своята корпоративна 3S стратегия - Smart IoT, Smart Infrastructure и Smart Solutions.

Приходите от последното за 2020г. тримесечие са нараснали с 48% на годишна база, достигайки 15,6 млрд. долара. Групата отчита и най-високия си темп на растеж от 2 години насам - с приходи преди данъци в размер на 380 милиона щатски долара и нетен доход от 260 милиона щатски долара - съответно 392% и 512% ръст. Резултатите за четвъртото тримесечие допринасят и за успешната финансова година като годишните приходи бележат ръст с над 10 млрд. долара. Печалбата е нараснала още по-бързо, като приходите преди данъци са почти 1,8 млрд. долара, а нетният доход - 1,2 млрд. долара, което се равнява на повече от 70% ръст на годишна база.

Съветът на Директорите на Lenovo обяви окончателен дивидент от 3,09 цента на акция за финансовата година, приключила на 31 март 2021 година.

Ян Юанцин, председател и главен изпълнителен директор на Lenovo, коментира: "Изминалото тримесечие беше едно от най-бързо нарастващите от почти десетилетие насам, което ни помогна да завършим финансовата си година с повече от 60 млрд. долара приходи и нов рекорд в ръста на печалбите. Тези исторически върхове бяха достигнати благодарение на нашите компетенции и следването на ясна стратегия, представянето на иновативни продукти, оперативното ни съвършенство и глобално-локален модел, който да отговори на нуждите на потребителите ни в т.нар. нова нормалност". По думите му "с поглед в бъдещето, ще направим всичко възможно да уловим големите възможности за растеж, създадените от пазара тенденции за надграждане на информационното потребление и подобряването на инфраструктурата, за да стимулираме дългосрочен и устойчив растеж и да гарантираме, че можем да изградим още по-интелигентно бъдеще през следващите години."

Оперативни акценти

На 1 април 2021г. Lenovo Group обедини различни екипи от цялата компания, за да сформира специална организация - Solutions & Services Group (SSG). Тази бизнес група ще укрепи допълнително портфолиото на компанията от свързани услуги и ще подобри и разшири управляваните досега, както и ще предложи решения за ключови индустрии.

Глобалната верига за доставки на групата продължава да бъде най-добрата в своя клас и да се разширява като включва нова фабрика в Унгария, която ще заработи напълно през 2021 година. Неотдавна Gartner класира Lenovo като един от 25-те най-добри доставчици, описвайки компанията като отличителен изпълнител в управляваната от клиентите бизнес трансформация, известна с използването на усъвършенствани технологии като 5G, блокчейн и изкуствен интелект за оптимизиране на доставките на продукти и решения за клиенти на 180 пазара.

Напредъкът и амбициите около устойчивостта продължават със значителни темпове, като емисиите на парникови газове от обхват 1 и 2 са намалели с 92% през последното десетилетие и са въведени нови, научно обосновани цели за 2030 г., които да стимулират напредъка още по-силно. Lenovo е призната от годишния Corporate Knights Index като една от 100-те най-устойчиви компании в света. Компанията също така е обявена за една от най-иновативните компании в света от Boston Consulting Group - 25 място от 50.

Бизнес перспективи

Предизвикателствата от финансовата 2020/2021 година продължават в различна степен и през новата година. Въпреки това с постоянните промени на пазара, които се увеличават през последната година, перспективите на групата за останалата част от 2021 г. и финансовата 2021/2022г. остават положителни. Промените през последната година доведоха до три основни тенденции, от които групата се възползва.

Първо, надграждането на потреблението, защото потребителите прекарват повече време на своите устройства, купуват повече и надграждат по-често. На второ място са промените в инфраструктурата. Потребителите преминават към закупуване на цялостни инфраструктурни решения. И накрая, подобряването на приложенията и интелигентната трансформация, съпровождана от изкуствения интелект.

Lenovo Груп обяви рекордни резултати за четвъртото тримесечие и изминалата финансова година и значителен ръст във всички сфери на бизнеса си. Резултатите потвърждават устойчивостта и способността на групата да постига балансиран, последователен и устойчив растеж, тъй като тя продължава да се развива и трансформира в съответствие със своята корпоративна 3S стратегия - Smart IoT, Smart Infrastructure и Smart Solutions.

Приходите от последното за 2020г. тримесечие са нараснали с 48% на годишна база, достигайки 15,6 млрд. долара. Групата отчита и най-високия си темп на растеж от 2 години насам - с приходи преди данъци в размер на 380 милиона щатски долара и нетен доход от 260 милиона щатски долара - съответно 392% и 512% ръст. Резултатите за четвъртото тримесечие допринасят и за успешната финансова година като годишните приходи бележат ръст с над 10 млрд. долара. Печалбата е нараснала още по-бързо, като приходите преди данъци са почти 1,8 млрд. долара, а нетният доход - 1,2 млрд. долара, което се равнява на повече от 70% ръст на годишна база.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК