Технологичният център Комерцбанк София разработва приложения за 11 милиона клиенти на банката

Технологичният център Комерцбанк София разработва приложения за 11 милиона клиенти на банката

В центъра работят над 150 специалисти, включително от България, Италия, Турция, Молдова, Северна Македония и Куба.

Владимир Владков
312 прочитания

Технологичният център Комерцбанк София отбелязва първата си година в България. За тези 12 месеца българското технологично подразделение на германската банка е привлякло ИТ експерти, които са се включили в процеса по дигитализация на цялостната банкова структура на Commerzbank - институция с над 150-годишна история. Процесът по дигитализация е започнал преди няколко години, когато Commerzbank започва да реорганизира дейността си в клъстери, като стремежът на банката е да се превърне в модерна дигитална компания.

Задачата на екипа на компанията в България е да разработва и управлява приложенията, чрез които ще се обслужват 11 милиона частни клиенти и малки фирми, както и 30 000 групи от корпоративни клиента в Германия.

"Откриването на офиса в България е част от дългосрочната стратегия на Commerzbank за дигитализация и преобразуване на банковите ѝ операции в цял свят. Промените и настъпилата криза вследствие на пандемията от COVID-19 не спират този процес. Напротив, те показват, че решението ни да се насочим към дигитализация е било правилно. Вярваме, че сме направили правилния избор да обособим технологичен център в България, тъй като тук намираме както благоприятна бизнес среда, така и висококвалифицирани специалисти, които да се заемат с много отговорната задача да "рестартират" една международна банка", посочва Маркус Крьогер, управител на Технологичен център Комерцбанк София.

Новият офис на компанията в Бизнес парк София е с площ от 3515 кв.м. на два етажа. Той ще приеме разрастващия се екип на технологичния център.

"За една година над 150 експерти от различни националности , включително от България, Италия, Турция, Молдова, Северна Македония и Куба, ни се довериха. 30 на сто от екипа са жени. Обособени са 20 технологични отдела. В момента отворените позиции са над 150. Търсим хора с различни профили - например Java и React, но също така и ABAP, Murex, webMethods и др. За нас e важно не само екипът да се разраства, но най-вече да създадем среда, в която нашите колеги да обменят опит, идеи и знания, както и да надграждат професионалните си компетенции", допълва Илияна Търнина, директор "Човешки ресурси" в Технологичен център Комерцбанк София.

Технологичният център Комерцбанк София отбелязва първата си година в България. За тези 12 месеца българското технологично подразделение на германската банка е привлякло ИТ експерти, които са се включили в процеса по дигитализация на цялостната банкова структура на Commerzbank - институция с над 150-годишна история. Процесът по дигитализация е започнал преди няколко години, когато Commerzbank започва да реорганизира дейността си в клъстери, като стремежът на банката е да се превърне в модерна дигитална компания.

Задачата на екипа на компанията в България е да разработва и управлява приложенията, чрез които ще се обслужват 11 милиона частни клиенти и малки фирми, както и 30 000 групи от корпоративни клиента в Германия.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК