Ericsson представи обновена визия за своя бизнес, която включва обновен бранд, отговарящ на промените в технологиите и възможностите за растежа в областта на 5G.
В изявлението на Ericsson пише, че обновената цел и визия представят ролята на компанията, като глобалният мащаб на мобилните технологии задейства нова вълна от иновации, които да решат някои от най-належащите проблеми, пред които е изправена планетата.
Ericsson прогнозира, че 5G ще има 3,5 милиарда абонати и ще осигури 60% покритие на населението в световен мащаб до 2026 г. За да се възползва от тези възможности, целта е "създаване на връзки, които да правят невъобразимото възможно". Компанията предвижда "свят, в който неограничената свързаност подобрява живота, предефинира бизнеса и е пионер в устойчиво бъдеще".
Като част от тези усилия Ericsson ще разработи серия от бъдещи сценарии, за които смята, че се разгърнат в голям мащаб в новата ера на хиперсвързаността. Сред тях са нови начини на обучение, като мобилните мрежи ще са способни да предоставят висококачествено обучение независимо от мястото. Бизнесът се реорганизира, за да намали времето за пускане на нови продукти на пазара, а използването на 5G, изкуствен интелект и IoT ще подпомогне кризата с климатични промени.
Ericsson подчерта, че финансовите резултати за 2020 г. са много успешни и заради засиления фокус върху бизнес стратегията както в основните сегменти, така и в нововъзникващото корпоративно пространство.
Свързването на милиарди хора носи безброй социални и икономически ползи. Изследванията на Ericsson например показват, че до 2030 г. цифровите технологии могат да намалят емисиите на парникови газове в индустриите с 15%.
"Нашата визия представя бъдещето, което можем да помогнем за създаването на хората, бизнеса и планетата, казва Стела Медликот, старши вицепрезидент на Ericsson. - Свързаността е от ключово значение за намаляване на човешкото въздействие върху планетата и ще помогне за преодоляване на цифровото разделение, но също така виждаме потенциала на нашата технология да засегне още повече части от обществото. Тук нещата наистина стават интересни."
Ericsson представи обновена визия за своя бизнес, която включва обновен бранд, отговарящ на промените в технологиите и възможностите за растежа в областта на 5G.
В изявлението на Ericsson пише, че обновената цел и визия представят ролята на компанията, като глобалният мащаб на мобилните технологии задейства нова вълна от иновации, които да решат някои от най-належащите проблеми, пред които е изправена планетата.