Министерство на икономиката и индустрията въведе електронен документооборот

Министърът на икономиката и индустрията Никола Стоянов представи екипа си
Надежда Чипева

Министерство на икономиката и индустрията въведе електронен документооборот

Ограничаването на хартията ще повиши ефективността на администрацията и ще позволи по-бързата обработка на документите

Деница Дженева
327 прочитания

Министърът на икономиката и индустрията Никола Стоянов представи екипа си

© Надежда Чипева


Министерство на икономиката и индустрията въведе електронен документооборот в своите структури. Инициативата стартира през този месец, което беше срокът, определен от служебния министър Никола Стоянов административните звена да намалят хартиените си документи. Така от началото на 2023 документите в администрацията вече се разглеждат и подписват от служителите електронно. На хартия остават единствено документи, адресирани към външни получатели. От министерството смятат, че това ще повиши ефективността на администрацията и ще позволи по-бързата обработка на документите.

Въвеждането на електронния документооборот е отлагано години наред. Като част от програмата за въвеждане на електронно управление в страната, oще през 2018 г. са изпратени препоръки на национално ниво за въвеждане на електронен документооборот към всички министерства. Въпреки това до момента процесът по въвеждането му в Министерството на икономиката и индустрията не беше завършен.

"Министерството на икономиката и индустрията трябва да бъде двигател на административната реформа, която да облекчава хората и бизнеса. На този фон институцията продължаваше да обработва документите на хартия, с което се губеше време и ресурси", коментира Никола Стоянов.

Министерство на икономиката и индустрията въведе електронен документооборот в своите структури. Инициативата стартира през този месец, което беше срокът, определен от служебния министър Никола Стоянов административните звена да намалят хартиените си документи. Така от началото на 2023 документите в администрацията вече се разглеждат и подписват от служителите електронно. На хартия остават единствено документи, адресирани към външни получатели. От министерството смятат, че това ще повиши ефективността на администрацията и ще позволи по-бързата обработка на документите.

Въвеждането на електронния документооборот е отлагано години наред. Като част от програмата за въвеждане на електронно управление в страната, oще през 2018 г. са изпратени препоръки на национално ниво за въвеждане на електронен документооборот към всички министерства. Въпреки това до момента процесът по въвеждането му в Министерството на икономиката и индустрията не беше завършен.

Най-новото





"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

  • 0
  • 525





Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК