Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България"; Деница Коларска, старши специалист "Вътрешни комуникации и корпоративна социална отговорност", "А1 България"

Престижна награда отличи конкурса Digitalk&A1 Awards за лидерство в дигиталната трансформация

Шест отличия за А1 в 23-ите годишни награди на Българското дружество за връзки с обществеността

384 прочитания

Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България"; Деница Коларска, старши специалист "Вътрешни комуникации и корпоративна социална отговорност", "А1 България"


Водещата българска компания A1 спечели първото място в новата категория "B2B Комуникационен проект" на престижния конкурс "PR Приз 2023", организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Тази категория се фокусира върху иновативните технологични проекти, осъществени през 2022 година. Освен в тази категория А1 спечели още пет призови места в 23-ото издание на престижните награди.

Сред тях са първи места в категориите "B2B Комуникационен проект", "Комуникационна кампания за работодателска марка" и "Кризисни комуникации". Телекомът получи и специалната награда на работодателската организация Конфедерация на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) за своята дарителска кампания "Закръгляме в полза на доброто". С нея А1 събра средства за реновацията на детското отделение на МБАЛ - Карнобат, в партньорство с проект "Светулка" на фондация "За доброто".

"Digitalk&A1 Awards - Двигатели на иновациите" си постави за цел да отличи най-вълнуващите и новаторски проекти, свързани с приложната употреба на технологиите на бъдещето. Компании от различни сектори на икономиката имаха възможност да се включат във второто поредно издание на конкурса и да демонстрират потенциала на дигиталната трансформация в бизнеса. С наградата си в категорията "B2B Комуникационен проект" A1 беше отличена за своята иновативност и ползотворното си партньорство с Digitalk.bg, част от групата на "Икономедиа". Сътрудничеството на водещия телеком и най-влиятелната медийна група за бизнес информация демонстрира обективната нужда от повече знание, при това професионално поднесено, относно внедряването на технологии, които променят стопанската среда. Това признание подчертава водещата роля на A1 във въвеждането на модерните технологии и нейните усилията да доставя съвременни и ефективни бизнес решения за своите клиенти и партньори.

"Самата идея за създаване на конкурса Digitalk&A1 Awards е посветена на технологичните иновации и организациите, които имат бизнес нюха и смелостта да ги въвеждат, за да постигат растеж, ефективност и устойчивост на бизнеса си. Важно е да се прави разлика между изобретение и иновация и смятам, че участниците във второто издание на конкурса са направили точно това. Общото между всички ангажирани с конкурса - съорганизатори, жури, участници, е искрата на иновативния поход при прилагане на вече съществуващи технологични решения, защото това мултиплицира ефектите от първоначалното, коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър "ICT услуги" в "А1 България" и член на журито на Digitalk&A1 Awards. Признанието, което конкурсът вече получава и за комуникационната кампания, която беше неделима част от бизнес стратегията, показва, че сме на прав път."

"Преди 2 години стартирахме наградите Digitalk&A1 Awards с много ентусиазъм и увереност, че фирмите в България - малки, средни, но и големи като А1, имат какво да покажат, имат нужда от сцена и признание. Затова решихме, че наша отговорност е не само да бъдем самите ние лидери в дигитализацията, но и да бъдем подкрепа, катализатор за всички останали играчи на пазара, добави Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България". Тази година проектите бяха не само двойно повече, но и още по-разнообразни и интересни - от app, който се бори с разхищението на храна, и такъв, който се грижи за психичното здраве на хората, през огромен проект за дигитални досиета на служителите в банка до мобилна игра за учене чрез добавена реалност. Това е доказателство, че дигитализацията е преди всичко настройка на ума, след това технологии и ресурси."

"Когато променим тази настройка, наистина ще успеем да впрегнем технологиите по най-добрия начин - за по-добра ефективност и производителност, за по-лесен и удобен живот, за по-вълнуваща и безгрижна почивка. Благодаря на всички участници за идеите, новаторството, смелостта и си пожелавам всяка година да имаме повече и по-вълнуващи проекти!", добавя Илияна Захариева.

"Digitalk&A1 Awards играе важна роля в контекста на дигиталната трансформация. Този конкурс има за цел да представи и промотира технологични решения, които създават промени и напредък в бизнес средата и обществото като цяло", коментира Александър Бойчев, главен редактор на Digitalk.bg.

Като част от Digitalk&A1 Awards участниците имат възможност да представят своите проекти и да демонстрират как технологиите са използвани за постигане на иновации. Този конкурс привлича компании от всички сектори на икономиката, включително стартъп бизнеси, като им предоставя платформа за споделяне на своите постижения и вдъхновява други да се включат в дигиталната трансформация.

Платформа, улесняваща обратното изкупуване на смартфони, изкуствен интелект в селското стопанство, и решение за мултибанкинг бяха големите победители в Digitalk&A1 Awards 2023. Специалната награда на организаторите получи приложение, което спасява непродадената храна от изхвърляне. В инициативата участваха над 60 проекта, като 51 достигнаха до фазата да бъдат оценени от експертно жури, съставено от водещи имена в ИТ сектора. До финала на тазгодишното издание на инициативата достигнаха десет проекта, в три категории.

Отличаването с престижна награда от Digitalk&A1 Awards придава авторитет и промотира компаниите и технологичните им иновации. Това води до по-голяма видимост и признание, привличайки вниманието на потенциални инвеститори, партньори и клиенти.

Digitalk&A1 Awards подкрепя дигиталната трансформация, като насърчава развитието и приемането на технологични решения, които променят начина, по който бизнесът функционира и взаимодейства с клиентите. Този конкурс стимулира иновациите, подкрепя предприемачеството и създава вълнуваща платформа за обмен на идеи и опит между участниците в технологичната общност.

Водещата българска компания A1 спечели първото място в новата категория "B2B Комуникационен проект" на престижния конкурс "PR Приз 2023", организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Тази категория се фокусира върху иновативните технологични проекти, осъществени през 2022 година. Освен в тази категория А1 спечели още пет призови места в 23-ото издание на престижните награди.

Сред тях са първи места в категориите "B2B Комуникационен проект", "Комуникационна кампания за работодателска марка" и "Кризисни комуникации". Телекомът получи и специалната награда на работодателската организация Конфедерация на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) за своята дарителска кампания "Закръгляме в полза на доброто". С нея А1 събра средства за реновацията на детското отделение на МБАЛ - Карнобат, в партньорство с проект "Светулка" на фондация "За доброто".

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК