Александра Мечкова, изпълнителен директор на "Телерик Академия", Telerik Academy
Цветелина Белутова

Телерик Академия започна приема в програма за продуктови мениджъри за ИТ сектора

Обучението е подходящо за специалисти с опит в маркетинг, мениджмънт на проекти, софтуерно инженерство или бизнес анализ и ИТ предприемачи

Деница Дженева

Александра Мечкова, изпълнителен директор на "Телерик Академия", Telerik Academy

© Цветелина Белутова


Телерик Академия обяви прием в програмата за подготовка на продуктови мениджъри за софтуерния сектор - Telerik Academy Upskill Product Management. Кампанията продължава до 3 септември, а участниците ще се подготвят за ролята под менторство на експерти от компании като Telerik, Uber, Domestina, Glassdoor, Progress, Coursera. Обучението е подходящо за специалисти с опит в маркетинг, мениджмънт на проекти, софтуерно инженерство или бизнес анализ, както и за ИТ предприемачи и младши продуктови мениджъри.

"Продуктовите мениджъри имат ключова роля за създаването и развитието на успешни ИТ продукти, а ролята е една от най-високо ценените в софтуерния сектор." , коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия. "Професията е на трето място в списъка на Glassdoor за топ 25 най-добри професии през 2022 г. Компаниите все по-често имат нужда от такъв талант или търсят начини за създаването му вътрешно. В последното издание на обучението много от участниците бяха подкрепени от работодателите си и идваха от компании като Software AG, Strypes, MobiSystems, SiteGround, Ototon, PlanDelta.", допълва тя.

Всички аспекти на продуктовия мениджмънт

Обучението Upskill Product Management продължава 3 месеца и подготвя участниците за ролята на продуктови мениджъри по програма, валидирана от софтуерни компании като Progress, Skyscanner, Paysafe, OfficeRnd, Leanplum, Lab08, Ocado Technology.

Участниците усвояват всички аспекти на продуктовия мениджмънт - на теория и на практика, и преминават през целия процес по създаване на един продукт - от идея до това продуктът да генерира приходи. Курсистите работят в малки екипи, имат практически задания, получават постоянна обратна връзка от трейнърите, а на финала изграждат цялостна стратегия за нов продукт. Участниците в обучението придобиват практически опит с най-популярните софтуерни методологии - Scrum, Agile, Kanban и Waterfall, и подобряват уменията си за работа в екип и ефективна колаборация с различни отдели, ключови за успеха на продукта.

Водещ трейнър в програмата е Николай Казмин, съосновател и главен технически директор на Domestina и предприемач с богат опит в изграждането на софтуерни продукти и услуги. Към него се присъединяват и гост-лектори, сред които - Светозар Георгиев, съосновател на Телерик и партньор в Eleven Ventures, Ивайло Иванов, вицепрезидент "Продуктов мениджмънт" в CleverTap, Емил Табаков, продуктов мениджър в Coursera, Диян Михайлов, старши продуктов мениджър в Uber, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals.

Крайният срок за кандидатстване в Upskill Product Management е до 3 септември на сайта на Академията. Повече за професията на продуктов мениджър и за 3-месечната програма ще споделят водещият трейнър Николай Казмин и част от гост-лекторите по време на безплатен уебинар на 4 юли.

Телерик Академия обяви прием в програмата за подготовка на продуктови мениджъри за софтуерния сектор - Telerik Academy Upskill Product Management. Кампанията продължава до 3 септември, а участниците ще се подготвят за ролята под менторство на експерти от компании като Telerik, Uber, Domestina, Glassdoor, Progress, Coursera. Обучението е подходящо за специалисти с опит в маркетинг, мениджмънт на проекти, софтуерно инженерство или бизнес анализ, както и за ИТ предприемачи и младши продуктови мениджъри.

"Продуктовите мениджъри имат ключова роля за създаването и развитието на успешни ИТ продукти, а ролята е една от най-високо ценените в софтуерния сектор." , коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия. "Професията е на трето място в списъка на Glassdoor за топ 25 най-добри професии през 2022 г. Компаниите все по-често имат нужда от такъв талант или търсят начини за създаването му вътрешно. В последното издание на обучението много от участниците бяха подкрепени от работодателите си и идваха от компании като Software AG, Strypes, MobiSystems, SiteGround, Ototon, PlanDelta.", допълва тя.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК