Българският спортен тотализатор (БСТ) е внедрил облачна система на А1 за управление на мрежа от рекламни видео дисплеи, аудио системи и интерактивни устройства в свои 100 обекта в цялата страна. С решението А1 Digital Signage представителите на БСТ могат да управляват централизирано аудио и визуално съдържание, излъчвано на екраните, включително извеждането на разнообразна графична информация по предварително заложен график. Важно предимство на услугата от А1 е, че с нейното въвеждане се елиминира необходимостта от внедряване на сложна инфраструктура.
Ръководството на държавното предприятие търси баланс между оптимизирането на разходите, сигурността и подобрени резултати. Именно това е целта на проекта за внедряване на съвременна облачна система за отдалечено управление на рекламно видеосъдържание и предаване на информация за организираните хазартни игри. Компанията избра професионалното решение на A1 Digital Signage, което предоставя гъвкавост и лекота на работа, както и необходимите технически изисквания от ИТ гледна точка - инфраструктурни параметри, мрежова сигурност и мултимедийни изисквания, обясняват от А1 България.
"Подкрепата за дигитализирането на бизнеса и публичните институции в България е сред водещите приоритети на А1. Развиваме иновативни решения, които да помагат на корпоративните ни клиенти да трансформират бизнеса си с помощта на новите технологии. С решения като A1 Digital Signage те могат да предоставят на своите потребители атрактивно и полезно съдържание по централизиран начин, което им пести време и инвестиции в допълнителна инфраструктура", коментира Любомир Левчев, старши мениджър "Стратегически ICT проекти, иновации и продажби на едро" в А1 България.
"Внедряването на А1 Digital Signage е поредната успешно изпълнена стъпка от стратегията за дигитална трансформация и развитие на ДП "Български спортен тотализатор". По този начин 64-годишната организация успява да комуникира със своите клиенти много по-ефективно, предоставяйки им актуална информация за своите продукти и услуги. Направихме избора за А1 Digital Signage след сериозно пазарно проучване и запознаване с редица конкурентни решения. А1 Digital Signage предлага мощни инструменти, технологична гъвкавост, автономност и пълна независимост от фирмената инфраструктура. Започнахме с нашите топ 100 обекта из цялата страна, като планираме да увеличим техния брой. Добавената стойност за бизнеса ще бъде осезаема, а успешното изпълнение на този проект добавя още една стабилна основа в добрите партньорски взаимоотношения между А1 и Българския спортен тотализатор", споделя ИТ директорът на БСТ Иво Кръстев.
А1 Digital Signage помага на бизнес клиентите да представят по-атрактивно посланията си в обектите чрез аудио и визуално интерактивно съдържание. По този начин Българският спортен тотализатор има възможност по-ефективно да информира участниците в игрите за най-новите продукти, услуги и кампании, както и за печалбите от различните игри - числови и лотарийни.
Системата се реализира с използване на крайни устройства за визуализация - мултимедийни плейъри, конфигурирани специално за работа според изискванията на конкретната система, изградена за мрежата от тото пунктове. Облачната услуга предоставя индивидуална защитена база данни и уеб базиран софтуер за управление, като не се налагат допълнителни инвестиции в ИТ инфраструктура.
Чрез A1 Digital Signage служителите на тотализатора имат възможност да правят дистанционен мониторинг на излъчваното съдържание в реално време, както и статуса на плейърите и интернет свързаността. Услугата включва и интегрирана функция за транскодиране на видео съдържание, което осигурява оптимално излъчване на предвидените екрани. Няма ограничение на броя потребители, като същевременно има възможност за групиране на екраните по различни признаци, като целта е лесно подаване на еднотипно съдържание на всяка група екрани.
Услугата на A1 включва набор от инструменти за планиране излъчването на видео съдържание и възможности за създаване и обработка на маркетингово съдържание, както и допълнителни опции за генериране на хоризонтални и вертикални екранни шаблони, към които да се добавя информация за точно време, часови зони, RSS новини, прогноза за времето, валутни курсове и др.
ИТ експертите от А1 предоставят поддръжка, проследяване на активността на устройствата и известяване на клиента чрез е-поща или телефон при нужда. Като част от услугата А1 предоставя на клиентите на тотализатора обслужване на обаждания, свързани с проблеми при работата със системата.
Българският спортен тотализатор (БСТ) е внедрил облачна система на А1 за управление на мрежа от рекламни видео дисплеи, аудио системи и интерактивни устройства в свои 100 обекта в цялата страна. С решението А1 Digital Signage представителите на БСТ могат да управляват централизирано аудио и визуално съдържание, излъчвано на екраните, включително извеждането на разнообразна графична информация по предварително заложен график. Важно предимство на услугата от А1 е, че с нейното въвеждане се елиминира необходимостта от внедряване на сложна инфраструктура.
Ръководството на държавното предприятие търси баланс между оптимизирането на разходите, сигурността и подобрени резултати. Именно това е целта на проекта за внедряване на съвременна облачна система за отдалечено управление на рекламно видеосъдържание и предаване на информация за организираните хазартни игри. Компанията избра професионалното решение на A1 Digital Signage, което предоставя гъвкавост и лекота на работа, както и необходимите технически изисквания от ИТ гледна точка - инфраструктурни параметри, мрежова сигурност и мултимедийни изисквания, обясняват от А1 България.