Salesforce е последният пример за технологична компания, която иска да се възползва от възможностите на ChatGPT, който може да отговаря на въпроси и да обобщава информация. Във вторник тя обяви, че ще пусне софтуер, използващ изкуствен интелект, за да помогне на служителите в отделите по продажби, агентите за потребителско обслужване и търговците да вършат своята работа, пише CNBC. Партньорството между двете организации е започнало още преди година, но вълнението в сферата е накарало да се ускори даването на потребителите на ранен достъп до новите възможности.
Иновативният инструмент на Salesforce се нарича Einstein GPT и е базиран на технологията на OpenAI, която впечатли индустрията след своя старт в края на миналата година. Една от функционалностите, които компанията пуска, ще бъде чат с AI, който може да напише отговор на въпрос на база на информацията, съхранявана вече в Salesforce. Агентите също така ще могат да редактират автоматично генерираните отговори или направо да ги изпращат.
Основното предизвикателство с този тип модели обаче е, че понякога те показват неправилна информация и затова прилагащите ги организации и потребителите трябва да подхождат внимателно. "Ние се движим толкова бързо, колкото можем, без да компрометираме отговорния етичен подход", заяви Клара Ши, главен изпълнителен директор на бизнеса за облачни услуги на Salesforce.
Към момента компанията още не е уточнила цената и моментът, когато ще се появи новата опция, тъй като ръководството иска да види преди това отзивите от организациите, включени в пилотната програма на Salesforce. За да предотврати показването на неправилна информация, организацията не само включва участието на хора, но също така намалява набора от данни, които могат да повлияят на отговора.
Паралелно Salesforce добавя ChatGPT и в своя софтуер за сътрудничество Slack, за да помогне на потребителите да обобщават разговори и да се справят със запитвания. Хората могат да се запишат в списък с чакащи за Slack приложението с новите възможности, съобщават още от компанията.
Още миналата седмица стана ясно намерението на компанията да използва в максимална степен възможностите на изкуствения интелект, след като технологията беше спомената многократно при обявяването на финансовите резултати. По думите на изпълнителния директор Марк Беньоф Einstein GPT ще отвори вратата към следващото ниво на интелект и ще задвижи дигиталната трансформация в "нашия нов AI свят".
Надпреварата между технологичните гиганти за въвеждането на възможности с изкуствен интелект обаче тепърва предстои. Microsoft се очертава като един от лидерите, след като е и компанията, която финансира разработките на стартъпа OpenAI. Microsoft обяви в понеделник, че потребителите могат да се присъединят към списък с чакащи за опция за клиентско обслужване, която автоматично ще пише имейли, след като миналия месец обяви подобна функционалност в сферата на продажбите. Отделно компанията добави и чатбот с изкуствен интелект в своята търсачка Bing.
Salesforce е последният пример за технологична компания, която иска да се възползва от възможностите на ChatGPT, който може да отговаря на въпроси и да обобщава информация. Във вторник тя обяви, че ще пусне софтуер, използващ изкуствен интелект, за да помогне на служителите в отделите по продажби, агентите за потребителско обслужване и търговците да вършат своята работа, пише CNBC. Партньорството между двете организации е започнало още преди година, но вълнението в сферата е накарало да се ускори даването на потребителите на ранен достъп до новите възможности.
Иновативният инструмент на Salesforce се нарича Einstein GPT и е базиран на технологията на OpenAI, която впечатли индустрията след своя старт в края на миналата година. Една от функционалностите, които компанията пуска, ще бъде чат с AI, който може да напише отговор на въпрос на база на информацията, съхранявана вече в Salesforce. Агентите също така ще могат да редактират автоматично генерираните отговори или направо да ги изпращат.