Двудневно състезание, фокусирано върху използването на технологии с изкуствен интелект в областта на маркетинга, организираха Нов български университет (НБУ) и All Channels Group. В събитието, проведено на 26 и 27 май в НБУ, са се включили най-ентусиазираните студенти и млади професионалисти на възраст до 24 години.
Десетте отбора, състоящи се от 2 до 4 души, са имали за задача да разработят и представят под формата на презентации до 6 иновативни комуникационни концепции за 6 популярни бранда, като използват различни инструменти с изкуствен интелект. В състезанието са участвали млади хора от цялата България, включително от Варна, Пловдив и Пазарджик.
В първия ден екипите са разполагали с 8 часа за поетапна разработка на маркетинговите концепции. Участниците са показали умения в работата с различните AI инструменти, като голяма част от тях са заложили на популярните Chat GPT и MidJourney.
Във втория ден младежите са представили презентациите си пред жури, включващо Николай Бойков, Борис Р. Стоянов, Боби Петров, Боряна Гигова и други специалисти от областта на маркетинговите комуникации. То е оценило работата на базата на брой разработени в презентации брифове, начин на презентиране, качество на съдържанието и цялостен подход към задачите.

На първо място е отличен отборът на София Христова, Йоанна Славская и Нелина Бочукова, студентки от Нов български университет, като те получават и голямата награда от 1000 лв.
На второ място е класиран екипът на Анита Гърдева, Албена Стоева и Захари Василев, получили като награда 2 кашона крафт бира от Cohones - пивоварната, която направи първата изцяло AI генерирана бира в България.
Журито отличи и отбора на Кристина Цанкова, Калина Янева, Мелиса Сеидмехмедова и Селин Мехмед, като за третото място те са получили за подарът кашон крафт бира.
Специално признание получиха и най-младите участници в събитието 18-годишните Стефан Гаджев, Рожен Николов и Ангел Георгиев от Варна.
Двудневно състезание, фокусирано върху използването на технологии с изкуствен интелект в областта на маркетинга, организираха Нов български университет (НБУ) и All Channels Group. В събитието, проведено на 26 и 27 май в НБУ, са се включили най-ентусиазираните студенти и млади професионалисти на възраст до 24 години.
Десетте отбора, състоящи се от 2 до 4 души, са имали за задача да разработят и представят под формата на презентации до 6 иновативни комуникационни концепции за 6 популярни бранда, като използват различни инструменти с изкуствен интелект. В състезанието са участвали млади хора от цялата България, включително от Варна, Пловдив и Пазарджик.