PixaBay.com
geralt

Amazon внедри генеративен AI за писане на обяви за продажби

Новият инструмент намалява необходимостта продавачите да въвеждат ръчно данни за продукти

Александър Главчев

PixaBay.com

© geralt


Amazon обяви, че стартира нов генеративен ИИ инструмент, който създава текстове за обяви на продажби за потребители, продаващи артикули в платформата за електронна търговия на компанията.

Проектиран да опрости процеса на продажба, новият инструмент намалява необходимостта продавачите да въвеждат ръчно данни за продукти. Вместо това те вече могат да въведат кратко описание на продукта, който обявяват за продажба, според Amazon - няколко думи или изречения, а инструментът ще генерира необходимия текст, който продавачите след това може да прегледат и редактират, преди да бъде публикуван.

"Тези нови възможности ще помогнат на продавачите да създават висококачествени обяви с по-малко усилия и ще предоставят на клиентите по-пълна, последователна и ангажираща информация за продукта", пишат от компанията в публикация, с която бе обявена функцията.

Новият генеративен ИИ инструмент се подхранва от голям езиков модел, разработван от Amazon. Това разкри главният изпълнителен директор на компанията Анди Джаси по време на обявяването приходите ѝ за първото тримесечие на годината през април. Поначало той е създаден за нуждите на асистент Alexa.

От Computerworld припомнят, че през пролетта подразделението за облачни изчисления на компанията - AWS, стартира Bedrock - API услуга, която позволява на малки компании, които нямат необходимите кадри да разработят свои собствени езикови модели, да получат достъп до предварително обучени системи, включително такива, създадени от AI21 Labs, Anthropic, и Stability AI.

"С нашите нови генеративни ИИ модели можем да правим изводи, да подобряваме и обогатяваме познанията за продуктите в безпрецедентен мащаб и с драматично подобрение на качеството, производителността и ефективността", подчертава Робърт Текиела, вицепрезидент на системите за подбор и каталози на Amazon, в коментар, публикуван заедно с представянето на новата генеративна функция за търговци.

"Нашите модели се учат да правят изводи за продуктови данни чрез разнообразни източници на информация, латентно знание и логически разсъждения. Например те могат да заключат, че масата е кръгла, ако в спецификациите е посочен диаметър, или да изведат стила на яката на риза от нейно изображение", допълва още Текиела.

Amazon обяви, че стартира нов генеративен ИИ инструмент, който създава текстове за обяви на продажби за потребители, продаващи артикули в платформата за електронна търговия на компанията.

Проектиран да опрости процеса на продажба, новият инструмент намалява необходимостта продавачите да въвеждат ръчно данни за продукти. Вместо това те вече могат да въведат кратко описание на продукта, който обявяват за продажба, според Amazon - няколко думи или изречения, а инструментът ще генерира необходимия текст, който продавачите след това може да прегледат и редактират, преди да бъде публикуван.

Привличането и задържането на хора остава проблем за стартъпите
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК