Пандемията служи като катализатор за иновации, но за да продължат компаниите да се движат по гребена на вълната, те трябва да заложат на малко смелост, разнообразие и гъвкавост, пише ITProPortal.
Според ново проучване на Lenovo, проведено сред лидери от Европа, Северна Америка, Близкия изток, Азия и Азиатско-тихоокеанския регион, организациите са открили ясна връзка между разнообразието и успешните иновации.
Трудността обаче се крие в това, че има още много път да се извърви, преди индивидите да могат да бъдат своята най-истинска версия на работното място. Освен това йерархичната култура, която се поддържа в много фирми, е "задушаваща" по природа и съответно неподходяща се реализиренето на успешни иновации. Подобно на разнообразието - това е предизвикателно да се постигне, когато някои лидери се затрудняват да приемат работна среда тип "отдолу-нагоре", се посочва още в доклада.
Гъвкавият бизнес също е фактор, който ще подпомогне реализирането на иновации. Въпреки това много от анкетираните признават, че се страхуват, че ще загубят всичко, което са постигнали, след като се върнат отново в офиса или преминат към хибриден модел.
С други думи това, от което реално се нуждаят компаниите е малко смелост - нещо, което много от тях изглежда пропускат. Шест от 10 организации отбелязват, че висшите мениджъри често са се отказвали от иновации, защото са "твърде рисковани или експериментални", като този процент достига 70 в Северна Америка.
Не на последно място, данните разкриват, че е по-вероятно по-големите компании да използват иновациите, за да подобрят своята устойчивост по отношение на околната среда.
Пандемията служи като катализатор за иновации, но за да продължат компаниите да се движат по гребена на вълната, те трябва да заложат на малко смелост, разнообразие и гъвкавост, пише ITProPortal.
Според ново проучване на Lenovo, проведено сред лидери от Европа, Северна Америка, Близкия изток, Азия и Азиатско-тихоокеанския регион, организациите са открили ясна връзка между разнообразието и успешните иновации.