Смартфонът се превръща в ПОС терминал с новата услуга на Пощенска банка

Смартфонът се превръща в ПОС терминал с новата услуга на Пощенска банка

Иновацията ще позволи на търговците да предлагат безконтактни разплащания директно през мобилния си телефон

Мария Динкова
2232 прочитания

Пощенска банка пуска мобилно приложение за безконтактни плащания, което превръща смартфона в ПОС терминал. Smart POS by Postbank ще бъде достъпна в Google Play след седмица. С новото решение всеки търговец ще има възможност да предложи безконтактни разплащания с карти Visa и Mastercard на своите клиенти директно през мобилния си телефон, без необходимост от поддържане на традиционния ПОС терминал. Иновативната услуга Smart POS by Postbank е с фокус върху развитието на предприемаческата екосистема и с нея банката отговаря на променените потребности на потребителите.

"Радваме се, че сме първата банка в България, която ще предложи лесно и удобно решение за безконтактни разплащания на всеки търговец. Иновативната услуга, която допринася за ключовата за ефективното развитие на много от индустриите мобилност, е атрактивна както за най-малките и нишови бизнеси, така и за големите корпоративни клиенти. Smart POS by Postbank идва, за да надгради утвърдения ПОС бизнес модел и да направи безконтактните плащания много по-достижими и удобни за търговците. Това, от своя страна, ще разшири достъпа до безконтактни плащания за крайните клиенти, което освен удобно е и особено важно в условията на пандемия. Като използваме възможностите на модерните технологии в банкирането, отново отговаряме на нуждите на нашите клиенти за бързина, удобство и достъпност на услугите, които предоставяме", коментират от Пощенска банка.

От приложението Smart POS by Postbank ще може да се възползва всеки търговец, одобрен от банката, сключил Договор за обслужване на разплащания с карти чрез ПОС с Пощенска банка, с открита фирмена сметка в банката и успешно преминал процеса по регистрация и инсталация на приложението. След като търговецът изтегли от Google Play приложението на мобилното си устройство и регистрацията му от страна на банката бъде завършена успешно, той ще получи потребителско име и парола, с които може да достъпи акаунта си и да започне незабавно да използва смартфона си като ПОС терминал. Устройството, на което ще инсталира приложението, следва да има Android операционна система, да поддържа NFC връзка и да е осигурена интернет свързаност.

Услугата Smart POS by Postbank е първата иновация на Пощенка банка от този тип, с която институцията отново отговаря на глобалната тенденция потребителите все по-често да предпочитат дигитални форми за разплащане пред традиционните методи. Софтуерният ПОС на Пощенска банка добавя стойност както към бизнеса на ползващите го търговци, така и към услугата, която получават крайните клиенти. Това е лесно и ефективно решение за плащания както за микро и малки търговци, така и за големи компании, които управляват бизнеса си "в движение" като таксиметрови и куриерски фирми, компании за доставка и бързо хранене, транспортни фирми, козметични салони, търговци с голям брой мобилни ПОС устройства и други. Smart POS by Postbank ще позволи на много малки бизнеси, които в момента не покриват условията за инсталиране на ПОС терминал, да приемат безконтактни плащания в своите магазини или в движение от всяко едно място. А за индустриите, които използват мобилни ПОС устройства, преминаването към софтуерен ПОС е много по-изгодно и лесно за поддръжка решение.

Smart POS by Postbank се отличава с интуитивен аналитичен модул, който улеснява дейността и дава възможност на всеки търговец да разполага незабавно с пълна информация и статус за всяка от осъществените трансакции, данни за техния брой и обем, а също и за реализирания оборот през приложението на дневна, месечна и седмична база. По този начин софтуерният ПОС осигурява по-успешно управление на бизнеса и продажбите и по-лесно планиране, посредством достъпната отчетност.

В същото време Smart POS by Postbank предоставя още една възможност за бързи, сигурни и удобни безконтактни плащания на крайните клиенти, като надгражда достъпната инфраструктура за безконтактни картови разплащания на следващо ниво. Потребителите могат сами да изберат според индивидуалните си предпочитания дали да се възползват от дигитална ПОС разписка за извършеното от тях плащане, като изберат да я получат с имейл, SMS или Viber, или да я вземат на хартия.

Пощенска банка пуска мобилно приложение за безконтактни плащания, което превръща смартфона в ПОС терминал. Smart POS by Postbank ще бъде достъпна в Google Play след седмица. С новото решение всеки търговец ще има възможност да предложи безконтактни разплащания с карти Visa и Mastercard на своите клиенти директно през мобилния си телефон, без необходимост от поддържане на традиционния ПОС терминал. Иновативната услуга Smart POS by Postbank е с фокус върху развитието на предприемаческата екосистема и с нея банката отговаря на променените потребности на потребителите.

"Радваме се, че сме първата банка в България, която ще предложи лесно и удобно решение за безконтактни разплащания на всеки търговец. Иновативната услуга, която допринася за ключовата за ефективното развитие на много от индустриите мобилност, е атрактивна както за най-малките и нишови бизнеси, така и за големите корпоративни клиенти. Smart POS by Postbank идва, за да надгради утвърдения ПОС бизнес модел и да направи безконтактните плащания много по-достижими и удобни за търговците. Това, от своя страна, ще разшири достъпа до безконтактни плащания за крайните клиенти, което освен удобно е и особено важно в условията на пандемия. Като използваме възможностите на модерните технологии в банкирането, отново отговаряме на нуждите на нашите клиенти за бързина, удобство и достъпност на услугите, които предоставяме", коментират от Пощенска банка.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК