Fujitsu също заговори за метавселена

Fujitsu също заговори за метавселена

Компанията днес стартира своя дигитален събитиен формат Customer & Partner Experience Lab

Мария Динкова
1196 прочитания

Японската компания Fujitsu също заговори за метавселената и представи своята концепция как физическият и виртуалният свят ще се смесят. По време на Fujitsu Product Summit за Европа беше представен новият проект - Customer & Partner Experience Lab (CXLab). По думите на Кристиан Лутнър, вицепрезидент и ръководител Product Sales Europe във Fujitsu, CXLab е дигитален събитиен формат, който ще осигури ново изживяване на компаниите и ще им даде възможност да изследват потенциала на различни решения и да намерят перфектното такова за своите нужди с помощта на водещи в индустрията експерти.

"Вярвам, че CXLab е следващата голяма крачка, следващото поколение във виртуалното общуване и в начина, по който консултираме", посочи Лутнър. Той допълни, че лабораторията ще свърже четирите области, върху които Fujitsu ще се фокусира през новата година - използването на данните, хибридния облак, трансформацията на бизнес процесите и работните платформи.

Още през 2020 компанията насочи вниманието си върху данните и как с тяхна помощ може да се отговори на бизнес предизвикателствата. Другите три ключови области обаче все още продължават да представляват препятствие пред задвижваните от данни компании, разказва Лутнър. Организациите се затрудняват да идентифицират правилния облак за конкретен работен процес, както и да открият истинския хибриден облачен подход. Също така CXLab ще им помогне да променят своите бизнес процеси, така че да създадат едно интелигентно предприятие. Не последно по значение, с новата платформа фирмите ще могат да изследват начините, по които да трансформират работното място, така че служителите да получават стойност от данните чрез един сигурен и гъвкав достъп до тях.

Всичко се променя

Новата реалност, в която живеем вече година и половина, води след себе си и други промени освен все по-голямото преплитане на реалния и виртуалния свят. Хибридният начин на работа, при който се комбинира изпълнение на служебните задължения от офиса и от вкъщи, налага да се гарантира продуктивност и ефективност, независимо от мястото. Това на свой ред ще се отрази върху ролята на ИТ мениджърите в компаниите, разкриват още от Fujitsu.

"Технологичните лидери получават нови приоритети от мениджмънта, който сега разбира силата на дигиталната трансформация. Тази промяна в приоритетите означава, че CIO ще трябва да променят своя фокус, ролята им ще бъде да покажат на борда как да се възползва от този нов интерес в ИТ и да идентифицира как дигитализирането и ефективното използване на данните може да помогне на организацията да се разрасне. В същото време целта за оптимизиране на производителността трябва да се съобрази с устойчивостта. Интересът на бизнеса към устойчивото развитие се увеличава във всички сектори", споделя Фернанда Катарино, ръководител на Channel Europe Product Business във Fujitsu.

Тя допълва, че търсенето на устойчивите проекти и продукти се превръща в тенденция не само защото е правилно да се мисли за околната среда, но и защото в много държави се приемат изисквания и регулации, които задължават компаниите да отговарят на определени зелени критерии и да въвеждат екологични цели.

От своя страна Лутнър изтъква, че Fujitsu също търси начини да намали своя отпечатък върху природата и се стреми да предлага устойчиви решения, чрез които и другите организации да успеят да постигнат това. Компанията вече е сертифицирала редица свои продукти и предстои да направи същото и с центровете си за данни. "Макар че предизвикателството около устойчивостта е голямо, ангажирането с тази кауза ще ни позволи да работим с нашите клиенти и партньори на едно изцяло ново ниво, докато заедно се трансформираме", подчертава Лутнър.

Дигитална трансформация на практика

В този смисъл дигиталната трансформация е част както от пътя към устойчивостта, така и към постигането на по-голяма бизнес стойност. От Fujitsu представиха редица примери за това как през последната година организации са успели да се възползват от възможностите на данните и да променят своите процеси.

В първия случай Fujitsu заедно с компанията за софтуерни разработки Next Data внедряват изкуствен интелект в болница, за да улеснят планирането. Здравното заведение в момента може интелигентно да управлява своя график, така че бързо да се адаптира при влизането на спешни случаи. Това на свой ред подобрява ефективността на работата на организацията и освобождава лекарите от подобни рутинни задачи.

Друг любопитен пример за въвеждането на иновации в ежедневието е Jasna Rok - първата модна технологична дизайнерска лаборатория в Белгия, която се опитва да намери пресечната точка между изкуството, науката и технологиите. "Ние създаваме емоционално интелигентни дрехи. Можеш да се научиш да бъдеш емоционално по-интелигентен благодарение на обратната връзка, давана чрез облеклото. Един от нашите продукти се нарича MindLight, с който НАСА прави изследвания как да го интегрира в бъдещите космически костюми. MindLight измерва мозъчните вълни и показва колко си фокусиран", обяснява Ясна Рокехем, създател на лабораторията.

"Смятам, че модната индустрия има шанса и възможността да се промени от масова и прекомерно консумираща индустрия в устойчива. Моята тайна мечта е, че един ден ще притежаваме само една дреха, която ще може да прави всичко и ще може да се адаптира към нуждите на носещия. Също така тази дреха ще бъде твой дигитален близнак, който да ти помогне да бъдеш най-добрата версия на себе си."

Японската компания Fujitsu също заговори за метавселената и представи своята концепция как физическият и виртуалният свят ще се смесят. По време на Fujitsu Product Summit за Европа беше представен новият проект - Customer & Partner Experience Lab (CXLab). По думите на Кристиан Лутнър, вицепрезидент и ръководител Product Sales Europe във Fujitsu, CXLab е дигитален събитиен формат, който ще осигури ново изживяване на компаниите и ще им даде възможност да изследват потенциала на различни решения и да намерят перфектното такова за своите нужди с помощта на водещи в индустрията експерти.

"Вярвам, че CXLab е следващата голяма крачка, следващото поколение във виртуалното общуване и в начина, по който консултираме", посочи Лутнър. Той допълни, че лабораторията ще свърже четирите области, върху които Fujitsu ще се фокусира през новата година - използването на данните, хибридния облак, трансформацията на бизнес процесите и работните платформи.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК