"Дигитален човек като услуга" – бъдещето е тук

"Дигитален човек като услуга" – бъдещето е тук

Концепцията стъпва върху 5G, периферните изчисления и метавселената

Мария Динкова
783 прочитания

Машините с изкуствен интелект не са новост за научната фантастика, но, изглежда, те вече започват да си проправят път и в реалния свят. Именно такъв е примерът с концепцията "Дигитален човек като услуга", която съвсем скоро ще стане достъпна.

Японският телекомуникационен гигант KDDI си партнира с компанията Mawari за създаването на виртуален асистент, който потребителите ще могат да "виждат" през прозореца на своите смартфони с добавена реалност. "Дигиталният човек като услуга" ще може автоматично да се появява, за да дава насоки и да си взаимодейства с потребителите, за да ги упъти в желаната посока.

Цялото решение е възможно благодарение на напредъка, постигнат в развитието на редица технологии. 5G мрежата на KDDI в комбинация с бързите AWS Wavelength периферни изчисления и собствения кодек на Mawari позволяват "дигиталните хора" да стигнат до телефоните на потребителите в реално време, вместо да работят изначално на чипа на телефона.

Това на свой ред значително намалява изискванията за подобна обработка, понижава разходите, обема от данни и консумацията на енергия, като същевременно се запазва мащабируемостта.

Очаква се решението да бъде достъпно в AWS Marketplace в средата на декември, а въпросът остава колко ще са желаещите да се възползват от опцията "Дигитален човек като услуга" и да купят месечен, тримесечен или годишен абонамент.

Машините с изкуствен интелект не са новост за научната фантастика, но, изглежда, те вече започват да си проправят път и в реалния свят. Именно такъв е примерът с концепцията "Дигитален човек като услуга", която съвсем скоро ще стане достъпна.

Японският телекомуникационен гигант KDDI си партнира с компанията Mawari за създаването на виртуален асистент, който потребителите ще могат да "виждат" през прозореца на своите смартфони с добавена реалност. "Дигиталният човек като услуга" ще може автоматично да се появява, за да дава насоки и да си взаимодейства с потребителите, за да ги упъти в желаната посока.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК