Компаниите, които работят в посока постигане на устойчиво развитие, имат по-голям шанс да подобрят своите печалби, показва нов доклад на телекомуникационната фирма NTT и на маркетинг компанията Thoutlab.
Според проучването, проведено сред 500 компании по целия свят върху техните стратегии за устойчивост на бизнеса, 44% са регистрирали по-висока доходност като пряк резултат от своите усилия.
Освен това две трети (69%) от глобалните лидери потвърждават, че дигиталните иновации са ключът към постигането на целите за устойчивост в рамките на екологичните, социалните и икономическите мерки.
За 68% от анкетираните създаването на устойчиво бъдеще е топ приоритет в техните организации. Сериозен тласък в тази посока при почти половината компании (47%) дава пандемията.
Само 12% определят инициативите в сферата като "празни думи", докато около 40% отбелязват, че потребителите, служителите и акционерите очакват те да постигнат положителни резултати по отношение на устойчивостта.
"Докато световното население насочва своето внимание върху здравето и благосъстоянието на хората и планетата, виждаме подновен ангажимент от организациите да приложат и да усъвършенстват бизнес практиките за устойчивост", отбелязва Вито Мабруко, ръководител "Глобален маркетинг" в NTT, цитиран от ITProPortal.
Експертът допълва, че в същото време не става дума за избор между здравето на хората и печалбите. Устойчивостта и доходността са свързани и взаимно зависими.
Снимка: Alexas_Fotos, Pixabay
Компаниите, които работят в посока постигане на устойчиво развитие, имат по-голям шанс да подобрят своите печалби, показва нов доклад на телекомуникационната фирма NTT и на маркетинг компанията Thoutlab.
Според проучването, проведено сред 500 компании по целия свят върху техните стратегии за устойчивост на бизнеса, 44% са регистрирали по-висока доходност като пряк резултат от своите усилия.