Химическата индустрия ще инвестира в цифрови технологии над $7 млрд.

Pixabay.com
flamm

Химическата индустрия ще инвестира в цифрови технологии над $7 млрд.

Заради пандемията с COVID-19 плановете на химическата индустрия за цифрова трансформация отново излизат на преден план

Владимир Владков
1252 прочитания

Pixabay.com

© flamm


Химическата индустрия най-сетне се "събуди" за ползите от Индустрия 4.0 и е готова да похарчи сериозни суми, изправена пред предизвикателствата на свиващи се маржове и намаляващ персонал. Това показва данните от ново изследване на ABI Research.

Въпреки че все още се смята за изоставаща в областта на цифровата трансформация, заради пандемията COVID-19 химическата индустрия бе принудена да приеме, че цифровата трансформация е от решаващо значение за нейното бъдеще, твърди Джеймс Престууд, анализатор от ABI Research. Според доклада инвестициите на производителите на химически продукти в дигитална трансформация ще растат със средногодишен темп (CAGR) 6% за периода между 2022 и 2031 г., когато ще достигнат $7,4 милиарда. Инвестициите в анализи на данни за по-добро разбиране на условията в заводите и за оптимизиране на производството ще нараснат до $1 милиард през 2031 г. В подкрепа на дигиталната трансформация химическата промишленост ще прави постоянни инвестиции в индустриални устройства и услуги за приложения наред с технологии за сигурност, като и в двете области средногодишният темп ще е съответно 5,9% и 8,4%.

"Химическата индустрия е изправена пред значителни предизвикателства както по отношение на нарастващия натиск върху маржовете, на призивите за по-голяма устойчивост на производството, така и заради намаляването на работната сила. За да увеличат ефективността на производството и да поддържат безопасността на персонала, производителите на химически продукти инвестират в технологии, които наблюдават и анализират операциите, симулират оптимизацията на процесите и прехвърлят ключова информация от старши към младши служители", добавя Джеймс Престууд.

Доставчиците на технологични решения, предоставящи софтуер специално за тази индустрия, включват AspenTech, Seeq и IFS, но те са подкрепени от гиганти в мрежовите решения като Nokia, Ericsson и Verizon. Не на последно място, големите доставчици като Siemens, Hitachi Vantara и Emerson предоставят цялостни решения, които помагат на производителите на химически продукти да дигитализират операциите си от край до край, пише още в доклада на ABI Research. Екосистемата от доставчици включва още ABB, HERE Technologies, HPE, Rockwell Automation, Schneider Electric, Vodafone и др.

"След пандемията от COVID-19 програмата за дигитална трансформация в химическата индустрия беше "изтласкана" под светлината на прожекторите. Плановете, които бавно се изпълняваха или дори бяха изхвърлени от сферата на пилотните внедрявания, изведнъж получиха нова стимул", обяснява Престууд.

Химическата индустрия най-сетне се "събуди" за ползите от Индустрия 4.0 и е готова да похарчи сериозни суми, изправена пред предизвикателствата на свиващи се маржове и намаляващ персонал. Това показва данните от ново изследване на ABI Research.

Въпреки че все още се смята за изоставаща в областта на цифровата трансформация, заради пандемията COVID-19 химическата индустрия бе принудена да приеме, че цифровата трансформация е от решаващо значение за нейното бъдеще, твърди Джеймс Престууд, анализатор от ABI Research. Според доклада инвестициите на производителите на химически продукти в дигитална трансформация ще растат със средногодишен темп (CAGR) 6% за периода между 2022 и 2031 г., когато ще достигнат $7,4 милиарда. Инвестициите в анализи на данни за по-добро разбиране на условията в заводите и за оптимизиране на производството ще нараснат до $1 милиард през 2031 г. В подкрепа на дигиталната трансформация химическата промишленост ще прави постоянни инвестиции в индустриални устройства и услуги за приложения наред с технологии за сигурност, като и в двете области средногодишният темп ще е съответно 5,9% и 8,4%.

Най-новото



Технологиите в модната електронна търговия през 2023

Технологиите в модната електронна търговия през 2023

  • 0
  • 84







Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК