Pixabay.com
Positive_Images

Nike пуска Web3 платформата Swoosh

Тя ще позволи да се създават и събират виртуални стоки

Мария Динкова
571 прочитания

Pixabay.com

© Positive_Images


Nike пуска Swoosh - нова платформа, базирана на Web3, която ще позволи на своите членове да събират и създават виртуални блузи, обувки и други стоки. Те ще могат да носят тези продукти в игрите и другите онлайн пространства, а някои от тях ще бъдат реализирани и във физическия свят. В допълнение платформата ще служи и като място за продажба и търговия със създадените стоки.

Swoosh разполага със свой собствен домейн, като в момента проектът е в бета-версия и регистрацията ще стартира на 18 ноември. Nike обаче няма да започне официалното "програмиране" до декември, а първата виртуална колекция се очаква да бъде представена в началото на 2023 г.

Първоначално брандът ще се фокусира върху изграждането на общност в САЩ и някои европейски държави. И макар че формирането на общност е важно за Nike, компанията не крие амбициите си да изкарва пари от платформата, позволявайки на потребителите да купуват виртуалните продукти с конвенционални плащания.

"Ние оформяме пазара на бъдещето с достъпна платформа за любопитните за Web3. В това ново пространство .SWOOSH общността и Nike могат да създават, споделят и печелят заедно", коментира Рон Ферис, генерален мениджър на Nike Virtual Studios.

От Nike планират да мотивират създателите с предизвикателства, като след пускането на първата колекция ще започне състезание, което ще даде шанс на победителите да участват в създаването на виртуални продукти с Nike. Те също така ще получат хонорар за авторство за всеки продукт, който в крайна сметка успеят да продадат.

Nike отдавна е доказала своята позиция като дигитална компания - още от старта на NikeID през 90-те години до нейните преносими устройства, цифрови решения и изследването на възможностите на метавселената с NFT.

Дебютът на настоящата платформа се случва по-малко от година след като компанията пусна RTFKT, за да ускори своя бизнес за виртуални стоки и да навлезе в тази нова сфера. Разбира се, тя не е първия търговец на спортни стоки, който се опитва да увеличи своите печалби чрез възможностите на блокчейн, а сред нейните иновативни конкуренти са Adidas и Reebok.

Nike пуска Swoosh - нова платформа, базирана на Web3, която ще позволи на своите членове да събират и създават виртуални блузи, обувки и други стоки. Те ще могат да носят тези продукти в игрите и другите онлайн пространства, а някои от тях ще бъдат реализирани и във физическия свят. В допълнение платформата ще служи и като място за продажба и търговия със създадените стоки.

Swoosh разполага със свой собствен домейн, като в момента проектът е в бета-версия и регистрацията ще стартира на 18 ноември. Nike обаче няма да започне официалното "програмиране" до декември, а първата виртуална колекция се очаква да бъде представена в началото на 2023 г.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 164



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК