ChatGPT се разраства много по-бързо в сравнение с TikTok или другите популярни приложения и услуги днес. Чатботът, разработен от OpenAI, е достигнал 100 милиона месечни активни потребители през януари, показва ново изследване на анализаторската компания UBS.
За първи път той беше пуснат на 30 ноември миналата година, припомня Engadget, а оттогава върви със стремителни темпове нагоре. Още пред декември ChatGPT достига 57 милиона месечни активни потребители, а през януари ежедневно е посещаван от около 13 милиона души. За сравнение, за да регистрира тези цифри на TikTok са му необходими девет месеца след глобалния дебют въпреки популярността на приложението сред по-младото поколение. На Instagram пък достигането до 100 милиона месечни потребители отнема още по-дълго време - около две години и половина.
Големият въпрос при ChatGPT обаче остава дали неговите възможности ще задържат интереса на потребителите през следващите месеци. Или по-скоро повечето просто го посещават от любопитство. Всъщност чатботът позволява на потребителите да зададат въпроси и да получат отговори, подобни на човешките.
В същото време неизвестните около ChatGPT продължават да не са малко. Преподавателите вече изразиха притеснението си, че учениците и студентите могат да използват инструмента, вместо да учат. Освен това все още чатботът има проблеми с точността, тъй като според експертите подобни модели могат да пресъздават пристрастно, вредно и фактически неточно съдържание.
ChatGPT за момента е безплатен за използване и от OpenAI засега не планират изцяло да затворят неговия свободен достъп. Все пак стартъпът има намерение да започне да таксува за услугата и вече тества платен план на ChatGPT за 20 долара на месец, който предлага по-бързи отговори и приоритетен достъп до новите функционалности.
ChatGPT се разраства много по-бързо в сравнение с TikTok или другите популярни приложения и услуги днес. Чатботът, разработен от OpenAI, е достигнал 100 милиона месечни активни потребители през януари, показва ново изследване на анализаторската компания UBS.
За първи път той беше пуснат на 30 ноември миналата година, припомня Engadget, а оттогава върви със стремителни темпове нагоре. Още пред декември ChatGPT достига 57 милиона месечни активни потребители, а през януари ежедневно е посещаван от около 13 милиона души. За сравнение, за да регистрира тези цифри на TikTok са му необходими девет месеца след глобалния дебют въпреки популярността на приложението сред по-младото поколение. На Instagram пък достигането до 100 милиона месечни потребители отнема още по-дълго време - около две години и половина.