Платформата за мобилни услуги на Huawei продължава да трупа популярност

Huawei Mobile Services (HMS) е набор от продукти, създадени като алтернатива на предложенията на Google

Иван Гайдаров
355 прочитания

Мениджърът на Huawei UK Consumer Business Group Ансън Джан очерта последните усилия на компанията за привличане на повече потребители към платформата ѝ за мобилни услуги и се ангажира да продължи този курс с повече инвестиции.

Huawei Mobile Services (HMS) е набор от продукти, създадени като алтернатива на предложенията на Google, чиято разработка започна, след като на компанията ѝ беше отнет достъпа до приложенията и услугите на Android като част от санкциите на САЩ срещу нея. Това принуди технологичния гигант да инвестира в собствен софтуер като магазин за приложения, облачни и видео услуги, както и в мобилен браузър.

Според данните, изнесени от Джан, от януари насам новите потребители на HMS във Великобритания са се увеличили с един милион, като общият им брой вече е пет милиона. Два милиона от тях използват галерията за мобилни услуги за изтегляне на приложения, разкрива Джан пред Mobile World Live, добавяйки, че "месечните активни потребители се увеличават бързо".

През януари Huawei се ангажира да инвестира 20 милиона британски лири (24,7 милиона долара) в разработчиците на приложения от Великобритания и Ирландия, за да увеличи популярността на Huawei AppGallery и собствената си мобилна операционна система Harmony OS. По думите на Джан компанията също така е увеличила инвестициите в научноизследователската и развойна дейност, "за да подкрепи по-бързото развитие на Huawei AppGallery".

Китайският технологичен гигант се ангажира "непрекъснато да инвестира в Huawei AppGallery", тъй като смартфоните му продължават да се продават на европейските пазари.

Разработването на мобилни услуги е част от цялостната стратегия на Huawei за използване на AI и 5G за създаване на безпроблемно изживяване за крайните потребители на множество устройства. Това от своя страна ще помогне на компанията да постигне амбицията си да оглави глобалната класация за доставки на пазара на смартфони.

Мениджърът на Huawei UK Consumer Business Group Ансън Джан очерта последните усилия на компанията за привличане на повече потребители към платформата ѝ за мобилни услуги и се ангажира да продължи този курс с повече инвестиции.

Huawei Mobile Services (HMS) е набор от продукти, създадени като алтернатива на предложенията на Google, чиято разработка започна, след като на компанията ѝ беше отнет достъпа до приложенията и услугите на Android като част от санкциите на САЩ срещу нея. Това принуди технологичния гигант да инвестира в собствен софтуер като магазин за приложения, облачни и видео услуги, както и в мобилен браузър.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 164



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК