Нетера обнови клиентската си платформа за онлайн мониторинг

Computerworld.bg
Владимир Владков

Нетера обнови клиентската си платформа за онлайн мониторинг

Владимир Владков
469 прочитания

Computerworld.bg

© Владимир Владков


Нетера обнови клиентския интерфейс за мониторинг системата Neterra Online Monitoring System (NOMS), чрез която клиентите на оператора имат постоянен достъп до графики с важните параметри на използваните от тях услуги. Интерфейсът използва нови уеб технологии, включително HTML5 за генериране на графиките, което означава, че потребителите не се нуждаят от браузърни добавки за Flash и Java, за да ги виждат на екрана си.

Освен това страниците се преоразмеряват автоматично, така че да се виждат добре и и на мобилни устройства, обясняват от Нетера. Операторът е качил на сайта си (http://ipnoms.neterra.net) няколко примерни клиентски отчети, като достъпът до тях става с име „temp“ и парола „pmet123“.

От Нетера допълват, че от тази година са увеличили броя на служителите, които имат права самостоятелно да одобряват сделки и проекти, както и да подписват търговски договори. „За всички тези служители има съставени и подписани от управителя на фирмата „Карти на правата“, които имат характера на пълномощни и описват изчерпателно обхвата от правомощия на съответния служител“, допълват от компанията, която въвежда съвременни LEAN методи за управление. Всеки потребител може да изисква от съответния служител неговата карта за права, „за да се убеди в делегираните пълномощия относно подписването на търговски документи“, коментират от Нетера. (Картите на правата на всички служители са достъпни на сайта на оператора).

Във връзка и с тази нова инициатива Нетера разширява създадената през 2012 г. практика за използване на квалифициран електронен подпис (КЕП) за подписване на документи във всички приложими ситуации. „С КЕП вече подписваме всички вътрешни документи, карти на правата, договори, кореспонденция с клиенти и доставчици, НАП и други държавни институции“, обясняват от телекома.

Нетера обнови клиентския интерфейс за мониторинг системата Neterra Online Monitoring System (NOMS), чрез която клиентите на оператора имат постоянен достъп до графики с важните параметри на използваните от тях услуги. Интерфейсът използва нови уеб технологии, включително HTML5 за генериране на графиките, което означава, че потребителите не се нуждаят от браузърни добавки за Flash и Java, за да ги виждат на екрана си.

Освен това страниците се преоразмеряват автоматично, така че да се виждат добре и и на мобилни устройства, обясняват от Нетера. Операторът е качил на сайта си (http://ipnoms.neterra.net) няколко примерни клиентски отчети, като достъпът до тях става с име „temp“ и парола „pmet123“.

От Нетера допълват, че от тази година са увеличили броя на служителите, които имат права самостоятелно да одобряват сделки и проекти, както и да подписват търговски договори. „За всички тези служители има съставени и подписани от управителя на фирмата „Карти на правата“, които имат характера на пълномощни и описват изчерпателно обхвата от правомощия на съответния служител“, допълват от компанията, която въвежда съвременни LEAN методи за управление. Всеки потребител може да изисква от съответния служител неговата карта за права, „за да се убеди в делегираните пълномощия относно подписването на търговски документи“, коментират от Нетера. (Картите на правата на всички служители са достъпни на сайта на оператора).

Във връзка и с тази нова инициатива Нетера разширява създадената през 2012 г. практика за използване на квалифициран електронен подпис (КЕП) за подписване на документи във всички приложими ситуации. „С КЕП вече подписваме всички вътрешни документи, карти на правата, договори, кореспонденция с клиенти и доставчици, НАП и други държавни институции“, обясняват от телекома.

Най-новото


НОИ ще дигитализира пенсионните производства

НОИ ще дигитализира пенсионните производства

  • 0
  • 182

"Kyndryl България" навърши една година

"Kyndryl България" навърши една година

  • 0
  • 214

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

  • 0
  • 105






Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК