Brother: Децентрализация на печата в условията на "новото нормално"

Александър Главчев
316 прочитания

Служителите, ръководствата и ИТ отделите са адаптирали начина си на мислене, като хората работят от вкъщи често без достъп до базираните в офиса технологии, като печатни устройства. За подкрепа на продуктивността и развитие на бизнесите в тези условия е необходима по-добра дигитална колаборация, считат от японската компания Brother.

Докладът Quocirca Print 2025 Phase Two, поръчан от Brother, проучването за който е проведено преди появата на COVID-19, разкрива, че често вземащите решения и служителите в ИТ имат противоположни гледни точки, що се отнася до цифровите решения - разлика в мненията, която може би се е променила по време на пандемията. 36% от служителите в офиса вярват, че до 2025 г. печатът ще бъде много или доста важен за техния бизнес, в сравнение с 65% от хората, вземащи решения.

От компанията считат обаче, че работата без лесен достъп до печатни услуги вероятно е накарала голяма част от персонала на организациите да осъзнае значението му на работното място.

Проучването разкрива също, че офисните служители (62%) отдават далеч по-голямо значение на инструментите за сътрудничество, като незабавни съобщения, споделяне на екран и аудио- и видеообаждания, в сравнение с вземащите решения ИТ специалисти, където процентът е само 45.

С големия преход към дистанционна работа вероятно и мнението на ИТ екипите за инструментите за сътрудничество се е променило, тъй като промяната даде възможност на служителите да оценят важността на онлайн инструментите. По тази причина е важно ИТ отделите да обединят усилия с ръководството и да въведат най-успешните мерки, дори да опитат различни методи, за да установят кое е най-добро за бизнеса.

Налице са прогнози, че ще се премине повече към работа от вкъщи и че виртуалните срещи и конференции ще заменят традиционния подход "лице в лице" при някои обстоятелства. По отношение на печата бизнесът може да обмисли децентрализация на принтери или дори да въведе принтери на бизнес ниво в домовете на служителите - решение, което Brother наскоро представи за някои големи и средни предприятия.

Децентрализацията на печата осигурява на служителите същите предимства и функции за печат у дома, както в офиса, като същевременно поддържа протоколите за контрол и управление, установени в конкретната компанията, подчертават от Brother.

Тъй като подходите за работа непрекъснато се променят, перспективите за офиса на бъдещето са несигурни. Наложително е обаче ИТ отделите непрекъснато да се ангажират със своите служители и да работят в дигитално сътрудничество, за да разработят решения, които са най-рентабилни и ефективни за бизнеса и най-подходящи за бъдещите нужди и сигурност на екипите.

Служителите, ръководствата и ИТ отделите са адаптирали начина си на мислене, като хората работят от вкъщи често без достъп до базираните в офиса технологии, като печатни устройства. За подкрепа на продуктивността и развитие на бизнесите в тези условия е необходима по-добра дигитална колаборация, считат от японската компания Brother.

Докладът Quocirca Print 2025 Phase Two, поръчан от Brother, проучването за който е проведено преди появата на COVID-19, разкрива, че често вземащите решения и служителите в ИТ имат противоположни гледни точки, що се отнася до цифровите решения - разлика в мненията, която може би се е променила по време на пандемията. 36% от служителите в офиса вярват, че до 2025 г. печатът ще бъде много или доста важен за техния бизнес, в сравнение с 65% от хората, вземащи решения.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

Apple представи AR шлем - Vision Pro

Apple представи AR шлем - Vision Pro

  • 0
  • 131






Apple Reality идва през декември?

Apple Reality идва през декември?

  • 0
  • 183


5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

  • 0
  • 233

Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК